NA: Certina DS-1 Himalaya! 😎

Die mag er best wezen heel mooi :ok_hand:

1 like

Knap horloge! Goed gekozen! :smile: De details op de bodem vind ik heel leuk gedaan. Geniet ervan!

1 like

Mooie wijzerplaat, heel chique. Veel draagplezier!

1 like

Die zilverkleurige ring op de wijzerplaat, prachtig…

Gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig horloge, die caseback is echt adembenemend :ok_hand:.

1 like

Heel stijlvol. Heel mooi.

1 like

Uhm… Als hij er bij aankomst in zat, is dat nog steeds zo :stuck_out_tongue_winking_eye:. Heb er niet aan gesleuteld, wel reeds een dag gedragen

3 likes

Wat een prachtige rotor.
Dhaulagiri_-_view_from_aircraft
Rechtenvrije afbeelding van Wikipedia
De berg zelf mag er ook best wezen :grin:
Ikzelf heb een fascinatie voor de klimgeschiedenis van Bergen, in het bijzonder de 14 8000+meter bergen in de himalaya.
De eerste beklimming van zo’n berg (de Annapurna, in 1950) komt voort uit een herhaalde missie op de Dhaulagiri. Tot vandaag is de zuidkant nog steeds onbeklommen.
In 1960, zoals op de rotor te lezen is, is het eerste team dan toch succesvol op de Summit geraakt.

4 likes

Dit soort details kunnen zoveel extra’s geven aan een horloge! I love it :smiling_face_with_three_hearts:

Ik kijk maar weinig naar de achterkant van een horloge maar het is zeker een leuk aspect :smiley:

1 like

Zeer zeker :+1:.

1 like

Veel plezier van dit horloge!
Gaat vast lukken, ik spreek uit ervaring.

4 likes

Mooie horloge. Veel draagplezier!

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Inderdaad een prachtige toevoeging Peter. Gefeliciteerd met deze mooie Himalaya als NA

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Heel mooie Certina. En de himalaya op de rotor is echt cool. Veel draagplezier

1 like

Zekers een mooie toevoeging. Hoeveel polsen heb je inmiddels? :joy:

Strakje plaat, scherpe wijzers en toch genoeg ‘dingen’ erop die hem interessant houden. Mooie keuze. Geniet er van

1 like