NA: Certina DS vintage

Mooi horloge veel draagplezier in goede gezondheid !

1 like

@Fate_Amenable_To_Change

Ik heb trouwens de ruimte tussen de lugs gemeten…

18.6mm :woozy_face:

Ik denk dat ik dan toch voor 19 moet gaan en een beetje ga beunen :sweat_smile: of niet?

Gefeliciteerd!

1 like

Ziet er leuk uit, geniet ervan! :clap:

1 like

Klopt, die molequin is een mooie kleur, maar ook weer stug, want gevuld. :slight_smile: En duurder dan de Nomos strap. :slight_smile:

Delugs heeft ook een aanbod, maar ik vind hun kleur bruin matig, wat Cordovan betreft. Molequin of Delugs Saffiano is ook een optie, trouwens.

1 like

Dat is hij ook, en minder gevuld, wat volgens mij beter gaat staan en comfortabeler is.

De kleur vind ik heel OK bij de Certina, maar da’s smaakzaak.

1 like

Kijk, dat zijn de betere berichten! Wel volhouden hè!

1 like

Deze is het geworden

Heel Licht gevuld

4 likes

Zeker, inmiddels zit ik al bijna op 4 maanden en ik ga echt niet meer beginnen!

Wat een rust in je hoofd als je dit niet meer doet :relieved:

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Ja, is dat gevoel al helemaal weg nu? Ik ben nu 15 jaar gestopt en ik had na zeven jaar af en toe als ik lekker op een terras zat of bij een bakkie wel het gevoel van: ik zou wel een sigaretje lusten.

2 likes

Ja dat herken ik wel. Ik heb nu denk ik twee keer per week zo’n momentje… Dat ik denk: ik heb zin om te vapen.

Dat erken ik dan door het uit te spreken, ga verder met m’n leven en dan is het weer weg na een kwartier of een half uur.

Maar dat is natuurlijk 100 keer beter dan je niet kunnen concentreren omdat je te lang geen fix hebt gehad, chagrijnig worden, en de hele tijd cravings te hebben.
Dus wat dat betreft lekker rustig. :smile:

Wat misschien een klein beetje helpt is als je dat gevoel hebt een fishermans friend te nemen. Dat deed ik toen ook. En nu neem ik er eentje als ik zin heb om te snaaien :joy:

2 likes

Belangrijkste vergeet ik gewoon. Mooie nieuwe aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Haha dankje! Ik denk dat je toch wel juist zat hoor qua prioriteit, feliciteren met stoppen met zo’n slechte hobby is ook zeker op zijn plaats :wink:

1 like

Stijlvol horloge. Mooi!

1 like

Gestopt met roken :muscle:t3: Respect
Gefeliciteerd met deze leuke NA
Mooie beloning

1 like

Mooi , gefeliciteerd

1 like

Nice. Prachtige kast idd. :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Bijzondere vondst! Mooi horloge.