Rij jij dan nog wel ff met een Abraham’s tank over je Vostok ?
dubbel / ingetrokken
De Vostok is water resistant 200meter
en niet tank resistant 
Maar op een zachte ondergrond, kom maar op met die tank 
En op jouw klokje staat toch 100 meter WR?
Grt.
Voor 40 maak je hem niet zelf! Prima aankoop, toch?
Leuk ding, zeker zo op canvas.
Zeker maak je hem daarvoor niet zelf, maar in China of waar dat ding waarschijnlijk grotendeels vandaan komt maken ze zoiets waarschijnlijk voor 4 euro 
Dat is een mooie klok, zeker voor dat geld. Hij lijkt een beetje op een Orient Symphony?
Wil iemand mij eigenlijk uitleggen wat de waterdruppel test in houdt?
@DrWoetR
Een druppel water blijft op saffier bol staan, zoals jenever in een glaasje.
Op mineraal kristal, hardlex of plexiglas loopt/vloeit de druppel uit.
Grt.
Ziet er leuk uit. Inderdaad wel 'n vrij hoog Seiko-gehalte. Maar dat is niet per se een nadeel.
Vind 'm trouwens op zwart leer er wel een stuk beter uitzien. Misschien toch nog een paar tientjes investeren in een mooie zwart lederen band? Dan is ie af!
En misschien wél tijd om weer eens een paar WA-meetings te doen. Want het gaat weer helemaal de verkeerde kant op zo, he?!
Vind em zeker niet verkeerd, mooie kast!
. Niet zo een fan van de day-date venster, maar goed thats taste talking. Veel draagplezier!
Blikbier en Lucardi…
- rent snel weg uit topic *
En niet zomaar blikbier …
Ik ga hem vanmiddag nog op zwart oranje Nato zetten,
maar zwart leer dat is m.i. meer iets voor hipsters 
b.t.w. wat is een WA meeting ?
en schenken ze daar dan ook een lekkere consumptie van Bokma
met een schaaltje bittergarnituur ?
WIS Anonymous.
En in tegenstelling tot de meetings van zusterorganisatie AA, is hier de bar de hele avond open!
mooi ding, ook als hij 100 euro meer had gekost. (puur uiterlijk dan) hoe bevalt de kwaliteit?
De kwaliteit is zeker goed, hoewel ik de brushdelen wat veel vind t.o.v. de polish
ik heb een ander model Champion die erg op deze lijkt, ook met Saffierglas e.d.
maar daar zit bijvoorbeeld ook polish tussen de lugs en aan het uiteinde van de lugs.
dat model is wel wat kleiner van diameter en ietwat smallere wijzers maar eigenlijk nog mooier qua details.
zoek de verschillen
Nice. Geen geld. Goede bandenwissel trouwens…
ik heb nog wat bandjes uitgeprobeerd, maar ik denk niet dat ik terug ga naar zwart leer, dat vinnik persoonlijk maar helemaal niks.
dan liever op Nato of op legergroen textiel.
idd, dit is gewoon lekker uit blik hoor:

ow ja, on-topic : HORLOGE ( zo, genoemd )
online in ieder geval niet meer, ik kan me van 2 jaar geleden wel herinneren dat Lucardi en de Kijkshop elkaar hiermee beconcureerden, soms met grote prijsverschillen,
Kijkshop is nu slechts een schim van wat ze vroeger aan horloges verkochten
ze hebben nu nog wat Casio’s en ze verkopen “Lambretta” voor idioot hoge prijzen, verder is het online een zielig hoopje ellende waar je zelfs uit medelijden nog geen horloge zou kopen