Ik heb 18,5-19 cm pols en ik vind hem lekker dragen…ook vanwege de dunne kasthoogte
Buiten de 60’s-70’s horloges is dit mijn eerste van minder dan 40 mm.
Bevalt me uitstekend. Hoewel deze me klein lijkt in de doos zit hij als gegoten om de arm en ziet er qua grootte perfect uit .
En dan dat zachte tikkertje binnenin als je dit tegen je oor houdt . Heerlijk.
Hooi horloge hoor!
Gefeliciteerd met de aanwinst en echt prachtige foto’s
Ja die van mij zijn 16,5-17cm, dus ben bang dat ie bij mij wat te groot valt
Mocht iemand interesse hebben in die BV1120 (3e van boven), die is gewoon via bol.com te verkrijgen dus geen import
38mm eco drive overigens…
Hij is binnen en hij is prachtig. Máár… Ik heb gewoon pech denk ik, hij past me gewoon net niet goed. Of hij zit te strak of te los. Het horloge heeft geen halve schakels en maar 2 micro verstellingen.
Als ik hier iemand er blij mee kan maken of anders ga ik’m denk ik terugsturen.
Een foto uploaden lukt niet, ligt het aan mij of?
Prachtige Citizen, geniet ervan!
Dat is inderdaad spijtig… Foto uploaden doe ik gewoon met een copy/paste van de foto
Prachtige Citizen zeg!! Heel mooie wijzerplaat en ik wens je veel draagplezier!!
Dank aan allen voor de positieve reacties
Qua draagplezier komt het helemaal goed.
Vanochtend is deze de eerste keer mee naar kantoor gegaan. Zit supercomfortabel om de pols, en schittert zogauw er wat licht op valt. Heerlijk !
Ja, naast deze komt er dan toch ook een Tissot Gentleman automaat… Ik ben te benieuwd naar de gelijkenissen en verschillen, en hoe ze zullen aanvoelen om de pols.
Misschien hou ik ze beide wel, of er wordt er eentje weer verkocht. We zien wel. Ik kijk er al naar uit om ze hier naast elkaar te hebben…
Heel mooi! Wat een afwerking ook! Geniet van deze nieuwe aanwinst
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik heb na jouw topic de Citizen ook besteld
Dankjewel, en ja, het is genieten
Gefeliciteerd !
Ik hoop dat je er even tevreden van zal zijn als ik
Dank je daar ga ik wel vanuit
Misschien gaat men in Japan dan eens wat minder JDM-restricted denken