NA: Citizen Signature Perpetual Diver...of toch niet šŸ˜–

Ah jaā€¦kan hem nog verkopen, het zure vind ik dat deze en degene die ik zou moeten krijgen zeer zeldzaam zijn. Deze zwarte heb ik een paar jaar geleden gescoord en ben hem sindsdien ook niet meer tegengekomenā€¦tot vandaag :joy:

Shit happens :+1::grin:

1 like

Klote, persoonlijk zou ik de nieuwe zelf houden en de gebruikte te koop zetten dan. Alsnog de witte bestellen in ieder geval wordt het vervolgd

1 like

Nergens te krijgenā€¦ word afwachten als hij ooit ergens opduikt :frowning:

:smirk::smirk: Shit, wordt jagen dus!

1 like

Wellicht vragen of HF leden mee willen kijken en zoeken. Type nr et cetera doorgeven :thinking:

1 like

Nouā€¦denk ik nietā€¦zie vorige berichtje ā€¦In drie jaar alleen die van mij gezienā€¦tot vandaag dan :grin:

De blauwe versie zie je veel en kan ook nog nieuw besteld worden :+1::yum:

1 like

Maar heb je de verkoper al een berichtje gestuurd?

1 like

Zou dit nou een ā€˜foutjeā€™ zijn of gewoon een rotstreekā€¦?

Ik zou er trouwens wel voor ā‚¬ 100,-- om willen komen, maar je hebt vast een ander bedrag in gedachtenā€¦:joy::joy::rofl:

1 like

Jaā€¦ had de fotoā€™s verwisseld zei hij omdat hij de zilveren ook heeft gehadā€¦mag hem terugsturen maar kost mij weer ā‚¬50 omdat hij niet aan retourneren doetā€¦

Staat al in het blauwe gedeelte :+1::grin:

Hmmm, die ā€˜uitlegā€™ moet je dan maar aannemen. En accepterenā€¦

1 like

Het komt uit de US dus heb je vast met paypal betaalt? Dan kan je gewoon een case openen. Hij heeft niet gestuurt wat hij verkocht heeft dus hij zal de return wel moeten accepteren. Sterker nog, het gaat hem een hele boel geld kosten als je hem retourneert. Zelf zou ik voorstellen hem te houden en de verzendkosten van hem naar jou plus de retourkosten te vergoeden. Ik acht de kans vrij groot dat hij daar mee akkoord zal gaan.

2 likes

Is ookā€¦is verder geregeld, ik probeer hem te verkopen en mijn geld eruit te halenā€¦

1 like

jaā€¦ en zelfs 2 op een rij !!

Sorry Slin, :wink:

Komt wel weer goed !

1 like

Komt goed schatje :+1::joy:

1 like

Er blijken op tal van gebieden aanbieders te zijn die misbruik maken van het systeem. Die ervaring heb ik met boeken, platen, en vooral met kunst. Het is vaak net even anders, maar te weinig om er stennis over te maken.
Ik hoop dat je het wel fraaie dubbele exemplaar op een nette manier weer kwijt kan. Succes.

1 like

Dank je wel! Het is gelukkig een in nieuwstaat verkerend model dus misschien te verkopenā€¦

Jaā€¦alleen snap ik het niet van ebay aanbieders, als je via ebay met paypal betaald ben je als koper heel goed besxhermd. Zoals @koekoek hierboven heeft geschreven kan ik een geschil openen en zoals hij de advertentie heeft geplaatst zou hij geen poot hebben om op te staan, zou hem nog veel geld kosten ookā€¦
Maar ik verkoop hem liever aan een andere liefhebber op het forum omdat ik weet dat een aantal mensen deze types ook waarderenā€¦en ze worden zelden aangeboden, de blauwe versie is dan wel nog nieuw te bestellenā€¦

1 like

Balen! Zeker als de zilveren moeilijk te vinden isā€¦ Misschien kun je 'm ruilen met iemand die een zilveren versie heeft?

1 like

In 3 jaar de zilveren eigenlijk nergens tegen gekomenā€¦deze zwarte met zilveren bezel ook nietā€¦ja vandaag bij het openen van het doosje :+1::grin:

1 like