NA: Clemence Munro Pitch Black

£575 lijkt goedkoper dan het is uiteindelijk met btw en handling er nog overheen. :rofl:

De meest comfortabele stalen band die ik ooit heb gedragen.

Toch vind ik rubber fijner en ik zie nu al dat het een echte strap monster is!

1 like

Hele leuke aanwinst! Ik heb dit model ook vaak bekeken. Geniet ervan! :muscle:

1 like

Heel belangrijk! Ik heb het goede voornemen om mezelf te leren accepteren zoals ik ben. In plaats van mezelf te willen veranderen.

Dank je voor je mooie woorden!

1 like

Gaaf horloge. Veel draagplezier!

Heel mooi!

Mijn beste,

Sorry horloge vrienden.
Nog eenmaal off topic.
Want we mogen de mens achter het horloge niet uit het oog verliezen.

“Als je zwakheden hebt,
betekent dat,
dat je compleet bent”.:rose:

Of zoals Leonard Cohen het zo mooi zegt:
There is a crack in everything,
that is how the light gets in!!

Vrede en alle goeds,
Coenraad.
Namasté.:pray:

5 likes

Nice! Je ziet wat de invloeden zijn zonder dat het teveel on the nose wordt, zeg maar. Tof ding wel, goeie taper ook.

37mm altijd goed. Gefeliciteerd, zowel met horloge als ook doel.

In mijn geval is die crack meer een soort van “And then I see a darkness”-verhaal. Maar je hebt gelijk. :slight_smile:

2 likes

Goed bezig! En natuurlijk gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd. Tof horloge in een fijne maat. Een terechte beloning voor de weg die je hebt afgelegd. Veel draagplezier.

1 like

Heel cool :sunglasses:. Gefeliciteerd met je toffe NA

1 like

Welke invloeden zie jij? Ik ben heel benieuwd :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De meest in het oog springende is de Omega PO / AT-achtige wijzerset, natuurlijk. De nummering is dan weer goed gekozen, want je plaatst jezelf buiten een Explorer-vergelijk door even nummers te pakken. De band en kast zijn OP/Explorer-achtig zonder dat het echt on the nose wordt, ook, omdat de bezel best anders van vorm is. Dat laatste element doet me een beetje denken aan de Serica field watches, die hebben ook voor een aanwezig andere bezel gekozen, maar dan ook net anders.

De kroon is een grappig detail. Naar buiten toe krijg je bijna, bijna een soort onion-crown vorm door het hellende vlak, maar naar binnen toe is hij weer strak, waardoor je niet in old-timey pilots vervalt. En ook de zijkant van de band is zo gepolijst dat je bijna denkt dat het rivets zijn, a la Tudor of Oris, maar het zijn gewoon rondere schakels.

Mijn gripe is wellicht het cijferfont. Dat vind ik… eh, eccentriek ogen. Ik weet niet waarom. Enerzijds een leuk detail, anderzijds niet iets waar ik mee kan leven.

2 likes

Vind ik ook, scherp! :grin:

Snap ik helemaal. Ik vond het op de foto’s bijna cartoonish. Gelukkig is dat in het echt iets minder en beleef ik het als speels en energiek. Samen met de vervormingen van het glas vind ik het heel charmant.

Sowieso is dit horloge er één voor mijn meest casual outfits.

1 like

Ik was niet bekend met het merk, maar dit ziet er zeker veel belovend uit, vooral gezien de prijzen die ik tegenkwam bij een eerste vlugge Google. Opgelegde nummers en indices doen het altijd goed en de uurwijzer vind ik erg mooi. Veel plezier ervan!

1 like

Allereerst gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Diep respect!!
Ten tweede een schitterend horloge met waanzinnige lume en ook de specificaties zijn zeker om over naar huis te schrijven.

Blijf wie je bent. Iedereen is uniek en daar ben jij er 1 van.

Draag hem in goede gezondheid.

1 like

Prachtig

1 like

Heel tof! Heb erg lang over zwart nagedacht. Maar die van mij is ook net binnen. Erg blij mee, en inderdaad. Wat minder speels en iets serieuzer dan dat de preview deden overkomen.

Echt een fantastische aanwinst!

Geniet er verder van, doe ik dat ook!
:grin:

3 likes

Gefeliciteerd met de mooie Clemence. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd!
Een prachtig horloge met vele invloeden en toch een eigen smoel :+1:

1 like

Wow, heel mooi! Een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd.

1 like