NA: Cocktail time blauw

Erg mooi. Gefeliciteerd met de mooie aankoop!
Nu lekker banden zoeken :wink:

1 like

Heb 'm net even op een grijze two piece Eulit perlon gezet. Valt niks tegen.
Ik zal morgen met daglicht even een foto maken.

Erg mooi blauw. Zou graag wat meer echte foto’s zien. Die plaat van bol.com is nogal slecht. Volgens mij is hij in het echt vele malen mooier.

1 like

Klopt en ik zal wat meer foto’s maken binnenkort.:wink:

1 like

Strak horloge met bijzondere plaat, gefeliciteerd. Muisgrijze band lijkt mij ook wel wat hebben…:slight_smile:

Dan beter via Perry @Voordeligbijdetijd scheelt ook nog eens 25%!

4 likes

Heel mooi horloge.
Mooie gevlamde wijzerplaat.
Veel plezier ermee.
ps
Mocht je hem ooit willen wegdoen, hij past bij de kleur van mijn ogen.

Op grijze perlon. Ik twijfel nog steeds…

6 likes

Ik heb hem sinds juli en ben zeer verrast over de luxe uitstraling van deze midclass Seiko. Ook het bolle glaasje draagt daaraan bij.

2 likes

Knappe Seiko. Staat op mijn wenslijst.

Perlon past goed bij dit horloge, maar tweedelig vind ik maar niks : dik bij de pushpin en “het gapende gat” tussen de Perlon en de kast.

Het blauw van de wijzerplaat is zijn sterkte, maar tevens zijn zwakte.
Onder kunstlicht is het een mooi blauw (zoals de foto’s van Seiko en webshops).
Buitenfoto’s die ik zowel hier als op Uhrforum zag, neigen meer naar een groen-blauw : voor de ene een mooie nuance, voor de ander een lichte ontgoocheling dat het blauw “verdwijnt”.

En de originele staalband is ook een twijfelgeval : mooi enerzijds, cheap looks anderzijds.

1 like

De stalen band valt af, wat mij betreft en de perlon is bij nader inzien ook niet zo mooi en zeker niet comfortabel genoeg.
Ik ga nog een gewone mesh en een shark mesh proberen.
Als dat niet bevalt, wordt het een lichtglanzende donkerbruine leren (croco) band met vouwsluiting.

Normaal heb ik weinig moeite om de juiste band te vinden, maar voor deze Seiko is het lastiger.

Het kan. Het vloekt niet. Maar daar is alles ook mee gezegd.

Dit horloge verdient een up-market leren band, zoals een Shell Cordovannetje. Wel strak, want de dial heeft al genoeg details.

4 likes

Op ons buurforum kreeg ik deze tip voor een midnight blauwe band. Dat lijkt mij wel wat.

10 likes

Mooi horloge!:+1:
Met een bruin leren band… :heart_eyes:

1 like

Prachtig …
Mocca zal ook mooi staan

1 like

Heel mooi!

1 like

Voor wie deze klok wil passen en voelen: Afgelopen week gespot in Hudson’s Bay Almere. Ook de lichtblauwe versie lag in de vitrine. Mooie horloges :+1:

2 likes

Supermooie klok. Heb hem zelf ook.

Wel spiegelt het glas qua licht vrij veel door de donkere (blauwe) wijzerplaat.

Merk je dat ook?

1 like

Zeker, maar het bolle glaasje bepaalt wel voor een groot deel de uitstraling. Die reflecties neem ik maar op de koop toe.

1 like

Klopt. Wat ik wel merk is dat de versie met witte wijzerplaat dit weer minder heeft.

De blauwe sunburst is dan wel weer stukken meer catchy en veelzijdiger.