Wow, die Omega. Waar heb je die gevonden als ik vragen mag?
Goh. Ik dacht dat ik erg was. Dat denkt mijn vrouw ook.
Maar nu kan ik dit laten zien. Dan val ik nog wel mee.
Dankjewel voor deze hulp
Prachtig! Veel plezier met de nieuwe aanwinst!
Prachtige Oris!
Gefeliciteerd met je NA’s
Blijft prachtig en aantrekkelijk hè, die groene Oris
Ik zag er ook één te koop staan en heb toch ook weer een moment van twijfel gehad! (Voor de zoveelste keer)
Ik denk of die of de cherry-rode (die zich ook van de rest onderscheidt, maar helaas niet zo vaak voorbij komt) er een keer van gaat komen.
Gefeliciteerd en veel plezier van de NA('s)!
Veilingsite. Het is nu bij de horlogemaker voor een grondige service. Nadat het weer binnen is gaat het in het blauwe gedeelte.
Hoi Kahan,
Had je al op voorhand gefeliciteerd met die Oris maar nu is hij er echt dus gefeliciteerd met die mooie Oris en natuurlijk ook met die G-Shock, wens je veel draagplezier met beide horloges.
Je had het in je lijstje over een gouden G-Shock, neem aan dat het een goudkleurige is. Maar ik heb wel een heeellle mooie G-Shock gezien ref. G-Shock G-D5000-9JR is een LE, kost maar €62.000,00 wellicht kan je die ook toevoegen aan je lijst .
En hoe mooi is die sunburst van die Oris, in de zomer zal die schitteren in het zonlicht
Da’s een knapperd! Gefeliciteerd
Ik houd het voorlopig wel bij mijn gshock van een paar honderd euro
Te laat JuKo, die 2 letters zeggen al genoeg .
Vergeet ook de blauwe niet, die is ook echt heel mooi. Vanmiddag lekker in het zonnetje gezeten en kon mijn ogen niet van het blauw af krijgen
Er is een mooie blauwe in het blauwe gedeelte.
Misschien kan het wel op afbetaling, moet je wel voor 15 mei een pre-order plaatsen en dan mag je blij zijn als je hem in december hebt . Wat een geld he, zal ook wel een "zwaar"gewicht zijn, letterlijk en figuurlijk
Wederom gefeliciteerd.
Je hebt prachtige horloges.
Goede keuze! Gefeliciteerd en veel draagplezier
Gefeliciteerd
Mooi allemaal
Mooie toevoeging aan de collectie
Geniet er van!
Ik plug mezelf gewoon haha
Gefeliciteerd met deze beauty! Is dit de 41,5mm? (ik heb de 43,5mm groene)