Van harte met deze zeer mooie duiker.
Veel draagplezier!!!
Deze zeker! Veel plezier ermee! En wel de zee in deze zomer toch?
Jubilee staat 'm erg goed.
Mooie Seiko !
Perfect zorgeloos horloge veel draagplezier gewenst.
Mooi horloge! Wat is die pijl als wijzer toch leuk he.
Welke band is die topic? Ziet er goed uit.
Gefeliciteerd met deze coole duiker.
Inderdaad een heel fraaie kleurstelling.
Geniet er van en veel draagplezier gewenst.
Mooie Seiko duiker, geniet ervan
Mooi, gefeliciteerd
Draag 'm met plezier!
Thanks!
Thanks, komt zeker goed! Nogmaals dank voor de prettige deal
Thnx heren!
Waarschijnlijk de Tegernsee. Dat telt wel toch?
Dank jullie wel
Geloof het of niet, maar gewoon van Ali. De exacte kan ik niet meer vinden, maar zoek op “fkm tropic rubber” of iets dergelijks en je zult ze vinden voor minder dan een tientje geloof ik. Prima kwaliteit, ik heb ze destijds besteld op aanraden van @Fate_Amenable_To_Change geloof ik.
Dank voor de leuke reacties!
Ik draag mn hele leven al duikers ik wil niets liever , n goeie keuze . Geniet ervan .
Het concept had me nooit echt gegrepen tot nu. Zeker richting de zomer een mooie toevoeging aan de collectie.
Joep gefeliciteerd met je Seiko Prospex, prima duiker waar mee je niet verplicht bent om te duiken , wens je veel draagplezier
.
En wat betreft de hersenspoeling, lekker laten gebeuren joh. Uiteindelijk gaat je smaak met de jaren ook veranderen
Mooi! en je hebt volgens mij heel dunne polsjes…lijkt een groot horloge voor 38,5mm
Thanks Ferry
En dit is helemaal waar.
Thanks! Polsmaat is 17-17.5 cm dus inderdaad wat dunner. Hoewel foto’s altijd wel een beetje vertekenen vind ik.
Hoe doe je dat meerdere antwoorden in een bericht?
Ik wil het ook maar weet niet hoe?
Hi Tom, kwestie van tekst selecteren en dan op “citeren” klikken. Dat kun je zo vaak doen als je wil:
Geef maar een PB als het niet lukt.
Top dankjewel ga het proberen.