NA: de Squale 1521 COSC

Even de intro: Dit exemplaar stond al een tijdje in het blauw. Contact gehad met de verkoper, maar toch afgeketst wegens het ontbreken van de stalen band. Toch ging de aandacht er niet vanaf. Kopen zonder staal doe ik eigenlijk niet, op een Halios Seaforth II na. Tegenwoordig gaan die ook gewoon op staal de deur uit.

Tsja, dan maar zelf een bracelet kopen. Weer het blauw in, opzoek naar de COSC. Ja, was nog niet verkocht. Dus in de pen, en de deal met @louis was snel beklonken.

De €’s gaan met de snelheid van een Tikkie snel bijgeschreven worden. Adres van bezorging vermeld, was dus rechtstreeks naar een pakketpunt.

Dit pakket ging in het busje van post.nl, maar kwam nooit op bestemming. Afgelopen donderdag maar een paar snipperuurtjes ingediend, op naar het pakketpunt. Ja meneer, dit pakket is nog onderweg, wij hebben hem nog niet ontvangen. Zal anders toch maar even kijken.

Dit minuut voelde als een uur, maar daar kwam de dame met het volgende pakket. :package:
Met de volgende boodschap, aangetekend pakketje kan je niet zomaar op ons adres laten adresseren, strikt genomen had ze hem moeten weigeren.

Vanmiddag bezig geweest met de stalen band, oranje band eraf. Staal uit het plastic gehaald, die gaan ff monteren.
Kort gezegd, ben nu 1521 krachttermen rijker, en weer op het oranje :smiling_face_with_tear:

70 likes

Heerlijke horloges! Ga je veel plezier van hebben!
Gefeliciteerd met deze aanwinst! :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je NA! Weinig duikers zo leuk als een Squale 1521 :clap:

Je kan misschien zelf nog wel even naar de foto’s kijken? Want behalve dat er iemand languit op de bank ligt staat ook je adres op het internet. :laughing:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met deze beauty!

1 like

Is niet mijn adres, maar van het pakketpunt welke ik niet op deze manier mocht gebruiken. :joy:

1 like

Mijn beste,

Een fantastische aanwinst!!
Gefeliciteerd hoor!!

Ik wens je er een sportieve tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Eind goed al goed gelukkig, veel plezier ermee !

1 like

´Prachtig horloge, en leuke foto¨s!

Mooi horloge, veel draagplezier!

1 like

Congratulazioni, man! Toppertje, deze!

1 like

Gelukkig goed afgelopen. Hele mooie Squale :ok_hand:t3:

1 like

Mooie NA! Succes met het monteren van de stalen band

1 like

heel mooi!

1 like

Klopt helemaal een aangetekend pakket kan niet naar een afhaalpunt gestuurd worden. Wel zou deze na 1x aanbellen en niet thuis naar een ophaalpunt gestuurd moeten worden.
Maar daar ging het bij mij helemaal mis. Mijn horloge was bijna twee weken spoorloos :pensive:
Gelukkig heb je nu de mooie Cosc uitvoering, alleen nog even oefenen met de bracelet :upside_down_face:
Veel draagplezier gewenst :+1:t2:

2 likes

Heel mooi!
Gefeliciteerd!

1 like

Niiice !

1 like

Een duiker met veel historie :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je stoere Squale :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst :+1:t2: