NA de berg op.

Toppertje veel draagplezier ermee
En ja horloge gezever maar hoort erbij toch
Tis gegunt pik

2 likes

Tof ding!
Lekkere vintage vibes en die jubilee staat hem fantastisch.

Eindelijk in je bezit en lekker van deze NA genieten!

2 likes

Gefeliciteerd. Smits horloges zijn tof.

2 likes

Gaaf, gefeliciteerd!
Op TZ-UK is er veel enthousiasme voor de horloges die ‘host’ Eddie Platts verkoopt. In de loop der jaren heeft hij veel fraais laten produceren, onder verschillende merknamen.
Maar hij opent zijn Timefactors-webshop maar eens per maand een paar uurtjes, met een maximum aantal bestellingen (“Items are available to purchase on specific Sundays at 1400HRS [UK], sometimes the store may only be open for a few minutes due to popularity of certain items. The store is closed for ordering between these specified openings.”)!

2 likes

Gefeliciteerd. Coole horloges, zijn ook goed gebouwd, en al helemaal voor het geld! Ik heb zelf een PRS29 gehad, het zijn tophorloges.

Ik vind Smiths leuk. Tegelijkertijd, a propos berg, zou ik zelf graag een re-issue van de DeLuxe zien die op Everest was. Of om het even welke DeLuxe dial.

Kijk dan! Dat zou ook nog wat zijn.

7 likes

Gefeliciteerd met je mooie Smiths! :hugs::pray:t3:

2 likes

Gefeliciteerd met je toffe aanwinst :+1:t2:

2 likes

Gefeliciteerd Hans met je Everest, mooi horloge waarbij ik je veel draagplezier wens :+1: :ok_hand:

Zat ook nog even op chr.24 te kijken en zag dat er 2 aangeboden werden, maar ja de vraagprijs he :wink:

2 likes

Ja man…die zijn niet grappig…

Dank kerel!!!

1 like

Dit is een merk waar ik warm voor loop. Staat er everest op dan bonuspunten ( mijn afwijking).

Gefeliciteerd :watch:

2 likes

Tja meneer Jack, als er Cauberg op zou staan vind je ze voor een prikkie :rofl:

2 likes

Mooi hoor en gefeliciteerd. Je hebt, na je rentree, de draad weer aardig opgepakt! :ok_hand:

2 likes

ha zaadje is gepland, dus eind van het jaar zullen er nog wel 2 volgen :wink:

2 likes

Topper!
Ook al vaker naar gekeken.
Heb eerder al een Smiths gehad. Nu nog een Speedbird in de collectie.
Voor het geld werkelijk subliem.
Stond er IWC op de wijzerplaat was je 6000 euronen verder.

2 likes

Goud gekleurde wijzers. Altijd mooi.

2 likes

Daar doe(n) je/we het voor!!!
Geniet van je NA :blush:
Oh ja, en gefeliciteerd :partying_face:

2 likes

Ha als themaweken weer open is, ook een leuk thema. Zo zie je maar, het 1 leidt tot het ander :+1:. Misschien te laat, maar hoor graag meer thema’s doorkomen :smiley:

1 like

Dat doe je normaal gesproken voor de koop…
Ach, waarom zou je ook?

Mooie deal hoor. Zijn gave horloges. Moet er ook ooit nog eens proberen.

1 like

beetje vertrouwen in mijzelf en de verkoper heb ik wel
Had geen tijd voor een goed bekijken momentje Snelle check uiteraard wel.
Had pauze…moest 35min rijden…kopen…35min terug rijden…werken en dan ook nog eens op tijd thuis zijn want het gras groeit nog steeds kneiterhard en had een maaibeurt nodig. Daarnaast moest ik een paar fotos schieten voor een NA topic en de Jumbo kwam ook nog eens rond 1615 nieuw drinken bezorgen.

Snap je…

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

1 like