NA: De nieuwe automatische Casio EFK-100

Welkom bij de club!

Heel mooi! Staat je goed, mooi formaat.

2 likes

Wat een gaaf ding! Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag? Carbon trekt mij wel de laatste tijd merk ik.

1 like

Een coole Casio, dat zie ik niet vaak :wink:. Ziet er tof uit. Gefeliciteerd met deze automatische NA

1 like

Gefeliciteerd met je NA😊
Ik heb hem zelf ook al een paar weken, en was zo teleurgesteld in de vreselijke band met die irritante sluiting, dat ik niet eens een NA topic heb aangemaakt :confused:
Ook omdraaien van de sluiting was bij mij geen oplossing.
Ik wacht dus met je mee op fijne aftermarket bandjes😎

Voor nu dan toch groetjes van z’n broertje😉

4 likes

Cool! Dat we dat nog mee mogen maken he. Casio aan de mechanische uurwerken :sweat_smile:

1 like

Mooi hoor,
als de prijs wat zakt zeker een overweging waard.

Gesmeed koolstof veroorzaakt echter wel opkrullende mondhoekjes hier.

1 like

Leuk horloge, gefeliciteerd ermee en veel draagplezier gewenst :+1:.

Nu zou Casio nog een eigen automaat moeten ontwerpen :wink:.

1 like

Tof ding!
Geniet ervan!

1 like

Dankjewel!!!

Dankjewel Jacobus!

Dankjewel!:pray:

Dankjewel!! Is echt een aanrader als je een iets grotere pols hebt;)

Dankjewel Brent!!!:pray:

Dankjewel!! Ik verwacht dat er binnenkort wel een aantal bandjes / adapters te verkrijgen zijn:)

2 likes

Zien er beiden echt wel tof uit hoor.
Top gedaan. Enjoy!

2 likes

Mooi horloge!! Ik hoop vandaag de mijne in ontvangst te nemen, maar dan met de metalen band en carbon wijzerplaat :grin:

1 like

Heel mooi :star_struck:

1 like

Mooie NA :+1:

1 like

Dankjewel Nick!!!

Dankjewel Hans!

Dank weer voor je mooie woorden mijn vriend!:raised_hands:t2::heart:

Dankjewel!! Ik ben het helemaal met je eens, vermoed niet dat ze deze uit de productie gaan halen maar dat zou hem zeker een collectible maken!

Dankjewel Petra! Verkoop gaat tot nu toe erg goed volgens mij. Wie weet wordt het wel net zo’n hit als de PRX👀

Dankjewel Joost!:raised_hands:t2:

3 likes

Dankjewel, en dank voor je tip! Geprobeerd maar heeft helaas niet het gewenste resultaat opgeleverd… Dus toch nog even wachten op de aftermarket banden😎

Dankjewel!! Tis inderdaad een bijzonder model, en ik moet er echt even aan wennen dat hier geen quartz uurwerk in zit!

Dankjewel Bert!!!

Dankjewel John! Ik heb het geprobeerd maar, helaas. Kan niet wachten tot de aftermarket banden verkrijgbaar zijn😉

Dankjewel, makker;) :raised_hands:t2:

Dankjewel!!:pray:

Dankjewel Davy!!:raised_hands:t2:

4 likes

Dankjewel!!!

Dankjewel!! Er is weinig kleur te zien bij dit model, alleen bij het uurwerk is een beetje goud en roze te zien😳

Dankjewel Folkert!:raised_hands:t2:

Dankjewel!!:raised_hands:t2:

Dankjewel Hans!:raised_hands:t2::heart:

Dankjewel, en eens! Toch nog een beetje shine😉

Echt wel! Oeh die Blauwe is ook super tof, mooie foto’s! Geweldig 1e mechanische horloge, heel veel draag plezier gewenst! (Ik wil er eigenlijk nog wel een stalen variant bij hebben🙈)

Dankjewel!!! Via Casio zelf heb ik hem, is momenteel wel uitverkocht zie ik dus ik zou het bij je lokale Casio retailer proberen😬

Dankjewel Arjen!!:facepunch:t2:

Dankjewel Philip! Als ik een aftermarket band heb gevonden stuur ik je wel even een pb!

Haha eens, dit is echt een once in a lifetime ervaring…

Dankjewel Hans! Ik denk dat die de retail wel waard is, maar hij gaat ongetwijfeld nog zakken in prijs.

Dankjewel Paul!!! Dat zou wel erg tof zijn, maar ik begrijp ook wel dat ze voor nu voor de NH35 zijn gegaan. Simpel, maar super sterk uurwerk!:gear:

Dankjewel!!!:pray:

5 likes

Dankjewel Jack!:raised_hands:t2:

Dankjewel Ron! Die is ook heel erg tof, ik zie de NA post wel verschijnen;)

Dankjewel Jan!!:facepunch:t2:

Dankjewel!!:pray:

3 likes

Graag, thanks :sunglasses:

1 like