Ik wil ook een Grand Seiko. Eerst maar eens gaan genieten van de King Seiko die onderweg is
@WilSeiko pak je de SARX035 nog wel eens gezien je SBGR309? Van al je horloges hebben die 2 toch wel behoorlijke overlap lijkt me?
Ik wil ook een Grand Seiko. Eerst maar eens gaan genieten van de King Seiko die onderweg is
@WilSeiko pak je de SARX035 nog wel eens gezien je SBGR309? Van al je horloges hebben die 2 toch wel behoorlijke overlap lijkt me?
Top combinatie! Dynamisch duo. Ik heb al een GS:
En ook ik zou er zeker nog eentje naast lusten (bijvoorbeeld een duiker of de summer van @fredpanarai1).
Geniet ervan!
Kwijlwaardig. Mooi!
De nickname WilGrandSeiko is nog vrij!
Zijn ook tophorloges. Welke heb je onderweg?
Jazeker pak ik de SARX035 nog weleens. Die is toch weer anders. Ietsje kleiner, lichter van gewicht, vlak glas en minder zwart (tegen bruin aan).
Dank allen!!!
De cherry
Heel mooie kleur! Hoewel voor mij een maatje te klein, sluit ik niet uit om die ook nog eens te kopen.
SARB033 en 035 gehad. Ook erg mooi, maar voor mijn dikkere pols net wat te klein.
@WilSeiko Ik heb vandaag de 033 binnengekregen en ik vind het horloge ook net wat te klein voor mijn pols
Zonde verder een prachtig horloge
WilSeiko:
SARB033 en 035 gehad. Ook erg mooi, maar voor mijn dikkere pols net wat te klein.
@WilSeiko Ik heb vandaag de 033 binnengekregen en ik vind het horloge ook net wat te klein voor mijn pols
Zonde verder een prachtig horloge
Precies ook mijn gedachte. Vóór de SARX033/035 uitkwamen waren de SARBjes nog meer waar voor je geld.
Zodra Grand Seiko een gesp met fijnafstelling aan zijn stalen banden knoopt, spring ik definitief op de Grand Seiko bandwagon
Zodra Grand Seiko een gesp met fijnafstelling aan zijn stalen banden knoopt, spring ik definitief op de Grand Seiko bandwagon
Snap ik wel. Met mijn GS’en gelukkig niet lang hoeven puzzelen voor een goede passing.
Jammer dat ze er niet meer aandacht aan besteden, of betere oplossing voor bedenken.
wat zijn ze mooi zeg, geniet ervan
Wat een mooi duo! Complimenten en felicitaties.
Mooi hoor, heel veel draagplezier
Zo is het toch veel leuker dan in één keer je “grail” horloge(s) kopen.
De “zoektocht” er naar toe vind ik zelf het leukste.
Heb je er wel eens één gepast? Ik kon die van mij destijds goed afstellen met die “half” links.
Microadjust is handig. Maar ik vind het vaak jammer dat de sluitingen dan zo groot worden. Eigenlijk heeft alleen IWC een mooie kleine sluiting met fijnafstelling.
Klopt, ik heb een IWC met die gesp. Héél goed. Echter is het zo dat een kleine gesp zoals deze, dan ook betrekkelijk weinig ruimte biedt voor extra millimeters.
Desalniettemin een fantastische gesp met een techniek die Grand Seiko ook zou kunnen toepassen.