Top horloge !
Ik heb een kleiner broertje van CASIO, ook met solar en radio controlled.
Is momenteel mijn meest gedragen horloge. Is wel zo makkelijk
Veel draagplezier
Top horloge !
Ik heb een kleiner broertje van CASIO, ook met solar en radio controlled.
Is momenteel mijn meest gedragen horloge. Is wel zo makkelijk
Veel draagplezier
Dank u. Gaat zeker lukken.
Nice !! Veel plezier ermee
Mooi ding man.
Heel veel plezier ervan.
Ben echt verbaasd over deze top afwerking.
Ik heb deze ook als enig ‘modern’ horloge naast een kleine verzameling vintage. Voldoet op alle dagen dat ik niet met een kwetsbaar horloge op stap wil: +40 of -10 graden, zware regen, zwembad of op reis. Goede keus dus.
Prachtig horloge, heb hem zelf ook gehad en vond het een horloge die van alle markten thuis is. Ook mooi dat hij nooit een seconde mis zat.
Ga je veel plezier aan beleven.
Die is ook mooi maar heel anders. Heb deze ook.
Gefeliciteerd met je NA Jan. Geniet ervan
Top. Van harte!
Gave NA Jan. Met de metalen bracelet lijkt me dit de ideale grab and go. Zoals je zegt, 1 keer instellen, een beetje zonnen en ze blijft lopen.
Ja, zonnen hoort erbij!
Heel mooi! Gefeliciteerd!
Hele mooie NA, ik had deze versie met blauwe accenten gezien Maar deze is ook supermooi, geniet ervan.
Mooie keuze.
Vergeet niet “Tough Movement “ te vermelden.
Als er een wijzer van positie verandert na een harde schok, dan wordt dit gedetecteerd door interne sensoren en wordt de positie automatisch gecorrigeerd.
Geweldig wat die Japanse ingenieurs allemaal bedenken, kunnen de Zwitsers nog een puntje aan zuigen…
Heb zelf 2 Oceanus chrono’s onderweg vanuit Japan, een OCW-600 en een OCW-T600.
Beiden niet nieuw meer, maar heb het volste vertrouwen in de brouwkwaliteit van deze reeks.
Ben erg benieuwd welke indruk deze gaan maken…
Gefeliciteerd met jouw keuze. De 100 is in alle opzichten af - scoort gewoon de volle 100% als horloge. Zo vind ik de 100 supergaaf:
Het zijn toppers, heel veel waar voor je geld. Leuk van de Japanse horloges is dat er bij de techniek out of the box gedacht wordt en dat ze echt voor kwaliteit gaan. Veel plezier met je nieuwe horloges, ik hoop wel op een mooie NA!
En een supergave foto hier!