NA: deze keer niet voor mezelf

Mooie aanwinst :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Een hele mooie klassieker! :ok_hand:

1 like

Welke horloge?

2 likes

Heel mooi! Staat haar goed! Geniet samen van het horloge! Zij dragen jij kijken!

1 like

Mooie aankoop. Blije vrouw, goed decolleté. Kwam vast een mooie avond achteraan :slight_smile: :muscle:t6:

3 likes

Uitstekende keuze

13 likes

Feliciteer je vriendin met haar prachtige NA. Staat haar uitstekend

1 like

Staat idd prachtig. Zal een hele leuke dag zijn geweest. Top gedaan. :+1:

1 like

Van harte en idd tijdloos en sjiek! Hopelijk genieten jullie er beide erg lang van! Ze leefde nog lang en gelukkig

1 like

Mooie aankoop. Blije vrouw, goed decolleté. Kwam vast een mooie avond achteraan :slight_smile: :muscle:t6:

5 likes

Staat haar schitterend👌. Een tijdloze klassieker en staat bij elke outfit.

1 like

Cartier maakt echt prachtige dames horloges
Gefeliciteerd

1 like

Geweldig cadeau :gift_heart: staat prachtig, ook in combinatie met haar andere sieraden.

1 like

Heel mooi!! En wanneer ze sprakeloos zijn en alleen nog maar kunnen knikken weet je dat je het goed hebt gedaan

1 like

happy wife , happy life. scoooooor…

goed gedaan

1 like

Staat haar goed. Gefeliciteerd.

1 like

Ja, staat haar heel goed! En sowieso een fantastisch horloge! Gefeliciteerd! Ben wel een beetje jaloers. Mijn vrouw zweert bij haar Apple Watch en toen ik voor haar, pas geleden, probeerde een Cartier te kopen, vroeg ze of ik gek was, om zoveel geld te willen uitgeven voor een horloge en dat terwijl het haar helemaal niets interesseert. Ze zou dan wel weer een designer handbag willen. Nou ja, dan gaan we daar maar 'ns naar kijken… :smirk: :roll_eyes:

1 like

Ik zeg altijd tegen mijn vriendin, horloges zijn duur maar als je geld uitgeeft, geef ik het liever uit aan een horloge omdat ( normaal gezien ) een horloge voor altijd is, persoonlijk is, gegraveerd kan worden en doorgegeven kan worden aan ons dochtertje.

Tassen zijn mooi maar om er duizenden aan te geven door iets wat hoogst waarschijnlijk in china gemaakt word aan 1/100 ste van de prijs…

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd met de NA van je vriendin!

1 like