NA: Die echte Relogio Masculino, ja hij is binnen

Nogmaals, ik ben dol op lol (en dat klungelhorloge van de Ali spaarpunten is pure lol en gaat straks naar mijn bonuskleinzoon)
Maar dit was NIET om jou op de kast te jagen of wat dan ook.

Watch en wonders in volle glorie :wink:

Maak je niet te sappel. Ik herken sarcasme vaak redelijk. :slight_smile: Zeker van ome @Rik.

1 like

Mannelijk horloge :sunglasses: Veel draagplezier ervan!

Brengt me terug naar de nachten dat ik - op zakenreis in Japan - gillend en badend in het zweet wakker werd in een hotel waar de plaatselijke Richard Mille dealer in de lobby zat. Er was geen ontkomen aan onderweg naar je kamer.

Beauty is in the eye of the beholder :grin::+1:

2 likes

Zoiets :rofl:
Helaas kon ie de kliko in toen de batterij leeg was, absoluut niet te vervangen.

1 like

Ik denk dat het een anagram is. 1 tipje: het echte merk begint met de G

Aligram

1 like

Inderdaad! Geil horloge trouwens :smiley:

OMG
Hij komt vandaag binnen…

Haha geniaal, veel plezier ermee!

Ja de spanning loopt hier vreselijk op nou…

Ohw dit kostbare kleinood zal aanstondsch arriveren.

1 like

Eindelijk
De welbekende Chinese grijze tuut:

En dan openen… spannend

Ohw kijk nou eens

Sodeknetter, das serieus spul hoor :heart_eyes:

Is het geen prachtstuk, :heartbeat:

1 like

Inderdaad.
Maar wel een gespreksstarter, als de mensen niet al zijn weggerend :see_no_evil:

Heel veel plezier ermee!

Het kan zeker erger: amputatie van een been zonder verdoving bijvoorbeeld :wink: Of een brand die je huis in de as legt :slightly_smiling_face: Maar eerlijk is eerlijk: zo slecht vind ik 'm v.w.b. looks niet - waarmee ik overigens niet zeg dat het iets voor mijzelf is.

Ik echo mijn woorden van eerder:

Maar wellicht ook ff teruglezen want ik ken iemand die uit zijn dak gaat met dit (afgrijselijke) ding.
Namelijk mijn flink autistische bonuskleinzoon die volledig horloge- en klokkenfreak is.

En laten we eerlijk zijn: Dit ding is in dit geval een meesterstuk waar Rembrandt een puntje aan kan zuigen.

1 like

Dat siert je :pray: Hoop dat 'ie er een mooie tijd mee heeft :muscle: