Die is echt heel vet, Dan!
Blijft toch een super fijn horloge, de 1521! En dit is wel een heel speciale!
Geniet ervan!
Very nice
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Leuke verwijzing.
Het is mij nog steeds niet duidelijk, volgens mij is het enige wat in de link hierover wordt gezegd:
ā The other interesting thing to note is what is commonly referred to as a āsterile bezelā that only posses a tritium triangle without any numerals or hash marks. During this watches service, the German Navy was deploying the usage of a closed circuit rebreather SCUBA systems that offered extended dive times rendering the usage of a typical dive bezel useless as hours were measured and not the typical minutes while underwater. ā
Dus ze meten dan de uren met de bezel� Waarom zou er dan geen 12 markeringen opstaan? En willen ze nooit iets met minuten timen? Ik snap het voordeel van deze bezel niet, behalve het uiterlijk!
=VH=
Mooie duiker!
Thanks
Tja ik snap t eerlijk gezegd ook niet helemaal Behalve dan dat de driehoek hierdoor meer de aandacht krijgt,maar vind t wel tof.
De bund bezel is om uren bij te houden ipv minuten.
Dus dan wordt de minuten aanduiding overbodig en heeft zoān enkele lumed traingle het voordeel beter afleesbaar te zijn.
Mooi hoor
Een van de mooiste! Proficiat!
Oke, duidelijk
Dit snap ik nog steeds niet: waarom dan geen 12 markeringen erop? Dan kan je makkelijker aflezen hoeveel uur je onder water bent, en kunnen de markeringen ook gebruikt worden voor minuten bijhouden? Daarnaast vraag ik me af of ze nooit iets in trend van minuten moeten bijhouden? Het voordeel van een kale bezel begrijp ik nog steeds niet, maar dat zal vast aan mij liggen
De logica erachter vind zijn oorsprong in West Duitslandā¦
Bewust zo gedaan op bestelling van de Bundeswehr.
Dus dan zal t wel kloppen want Duitsers maken geen grappen.
Je kan nog steeds minuten timen als je de minutenmarkeringen op de dial gebruikt.
Het zal wel te maken hebben met beperkte zichtbaarheid onder water op grotere dieptes (donker) en het gebrek aan clutter en afleiding op de rest van de bezel.
Ooooeh nice!!
Thanks
Erg mooi. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.
Mooi man!
Mooi horloge, gefekiciteerd!