NA, dutch design

Leuk geschreven! Passie is duidelijk leesbaar :grin::ok_hand:t2:

Zijn die Mesh bracelets ook los te koop?

3 likes

Bedankt!! Het is nog steeds één van de allerleukste dingen die ik heb gedaan tot op heden, en het wordt steeds leuker haha.

Ze zijn nog niet leverbaar op dit moment. Grote vriend @anon53002072EV heeft 1 van de prototypen gekocht dus hij heeft me leuk wat werk extra bezorgd nu :ok_hand::sunglasses:.

Ik ga er mee aan de slag!

6 likes

Gefeliciteerd! Mooie foto’s heb je weer gemaakt.
Ik blijf het leuk ding vinden. Heb de zwarte gehad maar weer weg gedaan omdat ik al zoveel zwart heb. Ergens toch wel jammer eigenlijk :thinking:

5 likes

Veel draagplezier :+1:

3 likes

Leuk herkenbaar verhaal. Een mooi horloge voor een vriendelijke prijs.
Heb de mijne sinds deze week. Ben zelf ook gecharmeerd van de rosé gouden met groene uitvoering.

Veel plezier voor jou en je kids met je NA.

6 likes

Mooi verhaal en mooi dat het om een Nederlands product gaat. Ziet er mooi uit met dat “matte” staal.

Zag op de site dat het 42mm is, wat jammer genoeg weer te groot is voor mijn bescheiden pols, maar de lugs lijken erg kort. Er kan mij vast wel iemand vertellen wat de lug to lug maat is :grimacing:

@anon53002072EV veel draagplezier met je NA

2 likes

Leuk en enthousiast review @anon53002072EV, heb je ook foto’s van de sluiting van mesh band? Die zie ik nergens terug…

2 likes

Heb ik helaas niet gemaakt… kan nu ook niet want mijn heeft hem al toegeëigend .

2 likes

De meeste, zo niet alle onderdelen komen van buiten Nederland. Het ontwerp is Nederlands, dus de tekst is wel echt zo als het is.

3 likes

Van harte. Mooie foto’s :ok_hand:

3 likes

Ik vind hem mooi. Contrast tussen de strakke hoekige kast en de ronde plaat, de gladde kroon en de mooie diepgroene kleur vd plaat en de accenten op de rand (steentjes of hetzelfde materiaal vd plaat?).
De mesh past er ook goed bij maar zal denk ik ook mooi staan bij vintage leer.
Mooie foto’s ook inderdaad!

4 likes

47mm.
Als ik goed gemeten heb.

2 likes

By @Brunmontagne

5 likes

Valt dus mee :grin:

2 likes

Valt mee ook voor de kleinere pols goed draagbaar.
Op een pols van 17.5

5 likes

De lug to lug is al genoemd zie ik zojuist, dat heeft Sjaak helemaal juist! :grin:. Bedankt voor de mooie woorden!

Ik heb zelf de twijfelachtige eer te kunnen melden dat de Representor op heul kleine polsjes ook past haha… Mijn 15,5cm polsjes dragen hem zo:

@AB64 Bedankt Alex! Leuk om te lezen :grin::partying_face:

5 likes

Ook deze week binnen gekregen. Een blauwe met een echt mooie kleur blauwe leren band. Denk erover om idd ook op mesh te zetten.

4 likes

Echt heerlijk… ik zeg DOEN.

Dank alles voor de leuke reacties .

5 likes

Heb er ook al een paar maal naar zitten kijken, vooral dat groen is prachtig :star_struck: mooie foto’s ook :+1:

1 like

Green meany… :slight_smile:

1 like