geen idee, maar de populaire modellen lijken nergens of bijna nergens nieuw te liggen.
Idd met geduld en op de wachtlijst of extra extra betalen zijn manieren om er per direct eentje aan te komen.
Ik heb werkelijk elke leverancier in NL aangeschreven en nergens eentje klaar om op te halen.
Ook Gassan riep in eerste instantie nee. todat ik getipt werd van bel toch maar want er moet er wel eentje liggen.
Toen was het raak ineens.
Geen idee hoe het in zijn werk gaat waarom wel of niet aan te komen. Waarom wel of niet op de wachtlijst van maanden en maanden.
Waarom ik nu ineens wel raak schiet. Geen idee, maar ik heb hem.
snap wat je zegt, maar iedere aanwinst is weer een blij punt voor de koper toch en die deelt dat graag met de overige horloge liefhebbers hier zoals jij.
Elk topic heeft wel een ander verhaal en andere foto’s en daarom blijf ik elk NA topic leuk vinden, of dat nu om een Rolex gaat of om een Armani dat maakt niet uit!
Hee, @anon53002072EV, wat ik me afvroeg… Zelf heb ik in m’n hoofd de afweging wel eens gemaakt… Ik ben geen fan van Mercedes wijzers, maar wel van de kastvorm en de plaat van de Explorer. Er is bij Rolex een vrij verkrijgbaar alternatief te vinden in de 36mm OP met blauwe explorer plaat, die dan weer gewone stick-wijzers heeft.
Wat was je afweging hier? Liever een 39mm dan een 36? Blauw versus zwart? Of vond je de Mercedes wijzers juist cooler dan de stickwijzers? Of ging het om het idee van een Explorer?
Ook neem ik aan dat je deze gewoon naast je Alpinist houdt, omdat ik je als ik het mij goed herinner niet van het wilde flipperen bent, of zijn er al mensen aan het spammen omdat ze toch een Alpinistje zoeken?
A propos motorrijden, ik zal zometeen de mijne eens uit de schuur trekken. Het is een mooie dag.
Het is op het moment een wel beetje ‘hebben hebben hebben…’ Het lastig verkrijgbare maakt dat alleen maar aantrekkelijker. ‘De zoektocht…’ ‘dat het jou wel lukt’ en de zogenaamde ‘medaille’ voor het harde werken, geeft het voor veel mensen juist de kick om zo’n gave klok te scoren en er mee te pronken, (Zeer terecht overigens) want je kan niet fout gaan zal ik maar zeggen. Als de hype weer voorbij is, want dat gaat een keer gebeuren, gaat het vanzelf veel minder worden.
Vandaar ook mijn loeren naar de OP met blauwe explorer-plaat. Die 3-6-9 heb ik nog niet in de verzameling, Sinn maakt er een potje van met die cartoon-achtige wijzerplaat van de 556l, en er zijn maar weinig merken die juist zo’n wijzerplaat gewoon goed doen qua proportie en becijfering.
Als er mensen zijn die jouw topic mogen bevuilen met tips voor andere 3-6-9 implementaties die het wel goed doen zie ik ze graag voorbij komen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik ben geen liefhebber van die opvallend gekleurde heavy metal Rolexen. Maar deze vind ik prachtig en staat dan ook vrijwel bovenaan mijn verlanglijstje. Toevallig heb ik hem vanmorgen nog bekeken bij Jomashop (sta daar om een of andere reden op de mailinglist), waar ze een 36 mm en een 39 mm versie hebben.(Explorer 1 Black Dial Men’s Watch en Explorer Black Dial Stainless Steel Oyster Bracelet Automatic Men’s Watch BKASO).
Nog even doorsparen en vooral veel wegdoen aan overbodigheden. Dan hoop ik er ook zo een te kunnen verwerven. En dan - vloeken in de kerk? - zou ik hem op een mooie leren band gaan dragen.
Heel veel plezier van deze prachtige aankoop.