Hoe is het met de micro adjust op deze band dan?
Die is er niet. Enkel het normale systeem met kleinere schakels. In mijn geval is dat fijn. Ik trek die grote sluitingen niet en als ik een goede pasvorm heb, dan zit die het jaar rond goed ![]()
Dat is elk horloge maar afwachten dan hoe hij zit.
Niet echt. Vanwege de twee kleinere schakels kan je zeer nauwkeurig een goede fit vinden. In tegenstelling tot die Astron die wij hadden zonder kleinere schakels en geen micro verstelling.
Oké dat scheelt. Nee de band van die Astron kun je niks mee ![]()
Hele mooie plaat, gefeliciteerd!
Dat zijn een stel serieuze Japanse horloges bij elkaar. Ik kom tot de conclusie dat je gelijk hebt als je zegt van Japanse horloges te houden. Chapeau! ![]()
Als Grand Seiko liefhebber steekt het wel een beetje dat Citizen hier een dopje op de as heeft gemonteerd, en dat ze blijkbaar dus wel gewoon in staat zijn om een mooi uurwerk met kleine seconde te maken. ![]()
Gefeliciteerd man! Super cool. Het is een forse rakker, zo op het oog, maar wat een wijzerplaat en uurwerk, zeg.
Gefeliciteerd Peter, prachtig horloge!
Tof ding ![]()
![]()
Wijzerplaat doet mij een beetje denken aan de GS winter (sbga415). Leek mij in eerste instantie niet echt wat, maar zo mooi in het echt.
Veel plezier er van!
Ziet er erg mooi uit, veel plezier ermee!
Mooi! En idd vooral de wp. Kunstwerkje hoor
veel draagplezier ![]()
Thanks! En hoezeer ik mijn SBGA467 ook waardeer en graag draag, The Citizen laat met dit mechanische model zien dat de bracelet game echt beter kan ![]()
Ik ben blij dat mensen dit horloge op waarde kunnen waarderen hier ![]()
En er zijn er maar 300 van in de wereld. Overigens vond ik de AQ4100 variant die in dezelfde release aan werd gekondigd ook heel erg mooi:
Je hoeft mij sowieso niet heel erg hard te overtuigen om een mooie lichte wijzerplaat te kunnen waarderen, maar dit doen ze erg goed.
Alleen die hele introductievideo was zo lang en zo stijf geproduceerd… Allemachtig, dat was tot op sterven toe gerepeteerd en plat geslagen.
Tof horloge, met echt een heel mooie wijzerplaat. Veel draagplezier.
Heel erg fraai horloge. ![]()
Geniet van deze schoonheid. ![]()
Gefeliciteerd, erg mooi horloge ![]()
![]()
![]()
Heel apart,veel draagplezier.
Wat een prachtig horloge!
![]()
Heel veel draag plezier er mee!