NA...een mooi duo!

Hallo horlogeliefhebbers,

Sommigen zullen mijn NA al meerdere keren voorbij hebben zien komen, al redelijk wat foto’s gespamd☺️

Spijt van het wegdoen van mijn vorige Speedmaster, de 1861 hesalite vorig jaar dus besloten om de vernieuwde 3861 hesalite aan te schaffen, omdat de Speedmaster toch wel mijn grail watch is. Ja, waarom heb je hem dan weggedaan? Er waren even wat andere prioriteiten tussen gekomen die ik belangrijker vond.

Het horlogespaarpotje was weer goed gevuld, dus maar gelijk overgegaan op de aankoop van een splinternieuwe, want zeg nou zelf, alle stickers er zelf aftrekken geeft toch voldoening!

En nu over naar de NA.

Al voor de aanschaf van de 3861 begon de gedachte al snel wat erna zou moeten komen.

Er komt dagelijks zoveel moois voorbij dat ik van mijn geplande route begon af te wijken. Tussendoor wat andere horloges aangeschaft, maar deze hebben toch snel het nest weer verlaten.

Een week geleden kwam ik een nieuw exemplaar tegen en heb ik direct actie ondernomen. Alles is vlot verlopen en snel tot een deal kunnen komen.

Mijn volgende grail watch!

Een Speedmaster Moonwatch Professional met een witgelakte wijzerplaat met opgelegd Omega logo en uurmarkeringen

Blij met mijn Speedmaster setje :star_struck::heart_eyes:

Excuses voor de spam aan foto’s en mijn slechte fotografie-skills.

Bedankt.

Toedels! :wave:t2:

56 likes

Mooi duo! Gefeliciteerd

2 likes

Blijft een geslaagd horloge, toch zeker ook met de witte plaat en inderdaad het opgelegde logo maakt het echt af. Van harte!

2 likes

knap! Gefeliciteerd.

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Sjonge, wat een setje idd, heel fraai, veel plezier ervan! :+1:

2 likes

Inderdaad mooie set :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtig !!!

2 likes

Mooie set! Gefeliciteerd met deze aanwinst! :ok_hand:

1 like

Supersetje!

1 like

Dank jullie wel :+1:t2:

2 likes

Dank je

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde tijdwaarnemers.
Magnifieke horloges!!
En wat ziet zo’n frisse witte wijzerplaat er mooi uit zeg!!
Mijn complimenten.:ok_hand:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel erg mooi duo!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Slecht? Dan heb je mijn fotografie skills nog nooit gezien :smiley:
Mooie set, ben vooral erg gecharmeerd van de witte :slight_smile:

1 like

Erg mooi, geniet ervan!

1 like

Inderdaad een heel mooi duo,gefeliciteerd!:grinning:

1 like

Dank jullie wel!

En inderdaad de witte springt er echt tussen uit, eenmaal in het echt gezien was de keuze snel gemaakt!

2 likes

Mooie NA. Lekkere set. Veel plezier ermee.

1 like