NA: een nieuw Japans kunstwerkje

Prachtig!

1 like

Top, ik vind ze mooi :ok_hand:t3:

1 like

Echt een heel mooi horloge, schitterend!!!

1 like

Heel fraai! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Net als z’n vriendjes…

1 like

Jaaaaaaaa :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: mooi!

1 like

Supermooi, ook naar zitten kijken en nog wat andere modellen hiervan maar vind het prijskaartje toch nog aan de hoge kant voor een citizen

1 like

Prachtige Citizen en een heel mooi rijtje. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Een prachtig Japans kunstwerkje. Wat zijn ze toch mooi en dragen ze fantastisch. The Citizen is qua materiaalgebruik en accuratesse zo goed als ongeƫvenaard. Genieten!

2 likes

Prachtig! Heel veel plezier ermee

1 like

Nice! Gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Ik zou nog wel eens zo’n BoR band willen hebben voor m’n AQ4100 Kibuki, eerlijk gezegd.

Maar gefeliciteerd! Had je er nog eentje nodig? Zeker niet. Is hij cool? Jazeker wel. :slight_smile:

2 likes

Prachtig, gefeliciteerd ermee! :ok_hand:t3:

1 like

Hele gave aanwinst; wat een dial! :heart_eyes:. Mooi kwartetje zo :ok_hand:t2:

1 like

Bedankt allemaal! :pray::smiley:

6 likes

Goedkoop zijn ze zeker niet. Je krijgt er wel veel horloge voor, en voor mij zijn ze het waard :slightly_smiling_face:

Dankjewel Anthony! Qua draagcomfort en afwerking zijn ze voor mij perfect. En het uurwerk vind ik zo heerlijk. Altijd op tijd, solar is fijn en elke dag van het jaar de goede datum :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Begrijp me niet verkeerd, ze zien er stuk voor stuk prachtig uit. Ben stiekem
Zelfs jaloers op je collectie :innocent:

1 like

Die band is echt top. Geen BoR toch?

En ik heb ze alle 4 niet nodig. Maar ik word er blij van dus helemaal goed :joy:

3 likes

Haha :slightly_smiling_face: Het is en blijft veel geld. Ik heb er ruim 12 jaar in deze hobby over gedaan voordat ik in dit segment kwam. En de laatste 1,5 jaar is het wel hard gegaan :grimacing:

Mijn hele collectie staat overigens ook in het collectie topic sinds gisteren :yum:

2 likes