Netjes hoor. Mooi setje zo!
Lekker hoor! Geniet ervan!
Mooie na, veel plezier ermee.
Ik dacht dus echt dat het twee horloges waren uit dezelfde modelreeks van Seiko, maar het is een mooi duo van verschillende merken.
Mooi!
Mooie Samurai Dan, tof ook met die zwarte kast!
Wat voor rubberen band zit er eigenlijk op, de originele van Seiko? Staat hem goed zeg
Gefeliciteerd met deze aanwinst en veel draagplezier!
Van harte met je ik kan niet wachten tot de Tudor binnen is dus ik koop eerst nog een nieuwe Seiko Dan!
hahaha ,ja dit dus
Net nog even geprobeerd iets betere foto’s te maken waar het toch wel twee totaal verschillende kasten zijn Ja het zijn beide duikers met een zwarte plaat en oranje wijzer maar daar houdt de vergelijking wel op😉
Beide kasten zijn best hoekig maar echt verschillend .
De Squale heeft veel slankere vormen en de Samurai is echt meer bonkig .
Gefeliciteerd met deze mooie Seiko! Nu lekker gaan genieten
Dat is dezelfde afmeting als de Ploprof😉
Ja hoor is prima draagbaar ,was ook hetzelfde met de Aquis in 43,5mm past ook prima op een wat smallere pols . Mijn pols is net 18cm bij warm weer net een paar mm erbij
Dan kun je een Ploprof ook hebben😎
Echt uber-cool
Helemaal mee eens! Het is echt een genot om de pols. Zou zeggen pas er eens eentje en je bent (denk) ik verkocht😉
Is wel buiten mijn budget
Ik kan natuurlijk niet in jou portemonnee kijken maar als je een Tudor BB /Omega Seamaster/squale kunt kopen…en je spaart nog even door dan ben jij er ook wel bijna lijkt mij, maar ik kan het mis hebben…
De Squale is een blijvertje ,de BB58 is ingeruild op de Seamaster .
Deze Seamaster is dus nu ook verkocht en het wachten is op de Tudor Pro een beetje Ploprof is toch wel minimaal 2 x de prijs van een Pro . Dat gat is mij nu nog even te groot misschien over een jaar of 2 als het potje weer wat voller is
Mooi hoor! De zwarte kast is wel gaaf zeg, staat je ook goed ondanks dat hij best fors is
Ja dat klopt idd. Mooi om te horen dat de Squale bij jou het nest niet gaat verlaten want die staat jou ook super👊
De Tudor Pro gaat je denk ik zeker bevallen, ben benieuwd naar jou bevindingen🙂