NA: Een ware klassieker, mijn nieuwe Omega Seamaster Professional 2531.80

Schitterende aankoop met deze echte klassieker. Nu misschien nog een microsluiting :blush:

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge, geniet ervan

1 like

Prachtig, veel draagplezier.

Mooie serieuze zoektocht en gefeliciteerd met de aanwinst! De stijl van het horloge moet je liggen maar één ding is zeker: het heeft de perfecte afmetingen en is lekker plat met dat high grade 2892 uurwerk (groot fan van dit caliber)

Ik heb de opvolger, de 2220.80 met het 2500 uurwerk (ook 2892 maar dan co-axial).

Vreemd dat de garantiekaart in 2018 is gestempeld. Is het geen servicekaart of slecht geschreven “2008”?

1 like

Mooie NA geschreven man. Echt top om te lezen. Gefeliciteerd met deze knaller van een aanwinst, wens je er lang plezier van :+1:

1 like

Ik word er zowaar enthousiast van in jouw plaats als ik lees hoe lang de weg naar deze Omega was. Oude liefde roest niet blijkbaar. Prachtig exemplaar ook.:ok_hand:

Veel draagplezier toegewenst met de NA.

1 like

Heerlijk verhaal van een mooie tijdreis. Gefeliciteerd met deze prachtige NA. De staat van de Seamaster is inderdaad indrukwekkend. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Heerlijk horloge
Super comfortabel
Heb hem zelf ook gehad, in het zwart en blauw
Prachtig, komt bij mij ook zeker nog een keer terug.

1 like

Hele gave zoektocht en horloge!

Zijn de banden van deze generatie en de huidige dan uitwisselbaar omdat je die rubber variant zoekt?

1 like

Nee niet helemaal 1-1, schijnt te passen met gebogen springbars. Maar Zealande is ook nog een optie.

1 like

Dank allemaal voor de leuke en enthousiaste reacties, leuk om te lezen. :star_struck:

1 like

Toffe review! Ik ga er ook 1 ophalen! Can’t wait:

2 likes

Thanks!

Die ziet er zo op het eerste gezicht ook nog goed uit. Veel plezier ermee als je hem hebt en zien de eigen foto’s wel verschijnen.

Vandaag heb ik hem zelf ook hele dag weer om gehad. Het horloge heeft wat over zich, draag hem momenteel meer dan mijn Rolex submariner :grin:

1 like

Proficiat met je schitterende Seamaster :ok_hand:als resultaat van een top beschreven zoektocht ,waarbij je ook een stukje historie hebt behandeld :+1:Deze gaat niet meer weg !Veel plezier ermee !

1 like