Mooi verhaal! En je bent goec in contacten leggen. Handige eigenschapp
Lekker leesvoer geniet van je mooie Oris
Prachtig horloge! Heel veel plezier ermee.
Goed verhaal en prachtige aanwinst.
Fijn om te lezen en veel plezier met de NA.
Wat ontzettend leuk om allemaal te lezen. Het maakt het dragen van het horloge extra speciaal. Jullie allen bedankt en alvast fijne dagen!
Groet!
Wat een heerlijk verhaal. Mijn vrouw is Zuid-Afrikaans, en ik weet precies over welk kraampje/winkeltje je het hebt. Ik heb er zeer vaak staan kijken hoe ze bezig waren met hun bandjes en klokjes.
En ook het horloge dat erbij zit is niet slecht! Werd er direct enthousiast van om z’n grote broer maar eens uit de kast te halen…
Veel plezier ermee! En als je er onverhoopt ooit toch op uitgekeken raakt… ik ben nog altijd op zoek naar een kleine pointer date, na eerder dit jaar op dit forum misgegrepen te hebben
Ik houd van horloges met een verhaal en heerlijk om het jouwe te lezen, dank je wel. Jullie allebei heel veel draagplezier gewenst!
Leuk verhaal,leest heerlijk weg,en nog een mooi horloge ook.
Wat een schitterend verhaal.
Een hele mooie reislustige Oris.
Draag hem samen met je vriendin in goede gezondheid!!
Heel mooi!!! Veel draagplezier.
Hele leuke NA, ik heb hem met plezier gelezen.
En prachtige Oris natuurlijk! Geniet er van
Leuk verhaal, mooi horloge en een fijn netwerk van mede-forumleden! Geniet ervan!
Heel leuk verhaal bij een erg mooi horloge. Veel draagplezier Kers.
Dit zijn de echte juweeltjes, doet mij denken aan mijn eerste
horloge zelfde vorm zelfde kleur maar standaard en niet zo mooi
als die van U.
Geniet ten volle
Met zo’n verhaal begrijp ik heel goed dat dit een blijver is! Gefeliciteerd en veel plezier ervan, samen.
Leuk om te lezen! En verder ook herkenbaar in de modellen die er in de zoektocht naar voren kwamen. Zo blijft het echt een hobby!
Veel draagplezier!
Voor dergelijke verhalen zit ik op het horlogeforum. Prachtig verhaal en fantastisch horloge!
Mooi verhaal en een mooi klokje. Met zo’n avontuur krijgt het een hele andere waarde. Geniet er van.