Top horloge!
Er staat momenteel nog een blauwe in het blauw👌🏻
Erg leuke duiker. Ik blijf er ook geregeld even naar kijken. Is later ook een saffier glas in te zetten als het nodig is.
Nice! Heel veel plezier ermee!
Mooie aanwinst, maar ik ben niet geheel objectief.
Nou… @Eddio zei het al, Google eens op Citizen Marina militaire.
Collect them all👌🏻Is je grail dan ook deze Marina militare?
Beetje misplaatst. Deze Citizen is het zo erg een echt duiker als een Rolex Submariner.
Dit is een echte en leuke duiker.
Juist en net zo leuk om te dragen. Ik heb naast een moderne Sub en DJ de NY0040 in 3 kleuren ernaast gehad in de collectie. Zijn hele leuke horloges.
Een beetje wel. Ik ben er wel eens een tegengekomen, maar voor schandalig veel geld. Dus zo’n grail is het ook weer niet, anders had ie in de doos gezeten. Misschien, ooit, maar alleen voor een aanvaardbaar bedrag. Het is een hobby en ik heb meer liefhebberijen.
Volgens een lijstje, ooit gekregen van Citizen Japan, zou er ook een grijze versie uitgebracht zijn. De NY0040-33L. Die zou ik ook graag aan de horlogebox willen toevoegen, maar de afgelopen 8 jaar ben ik deze nog niet tegengekomen.
Schijnt erg lastig aan te komen zijn. Of afgekloven of nep. Maar wel een toffe om je collectie mee te bekronen!
De ‘pedigree’ van een horloge geeft het extra waarde. Staat compleet los van de waarde uitgedrukt in geld. Dat maakt deze hobby voor een ieder toegankelijk.
Mooie semi-klassieker van een echte “manufacture”. Draag hem nog een lange tijd met trots en plezier!
Gefeliciteerd met deze leuke aanwinst.
Gefeliciteerd
Super mooie duiker
Verhoudingen vind ik ook erg goed.
Veel plezier ermee!
Veel plezier met je duiker
Gefeliciteerd met je duiker😀
Draagt een stuk kleiner dan 42mm. Inderdaad mooi in verhouding.
Nice… Zou hem op een mooie bracelet zetten.
Gefeliciteerd met deze mooie Citizen.