Heel mooi veel plezier ermee.
Met alles eens…behalve de koffie, dat kan echt niet
Gefeliciteerd
Ziet er nog strak uit.
Veel draagplezier
Geweldige nieuwe aanwinst ↔
Pas wel op. Die vintage King en Grand Seiko horloges zijn erg verslavend
Dat komt omdat HF enorm divers is. Ondanks dat we allemaal figuren zijn met een horloge tik, zitten hier plebejers (waaronder ikzelf) maar ook oud geld en alles daartussenin.
Je hebt dus mensen die van oude meuk en authentieke marktjes houden, maar ook mensen die dat geduw aan tafels niet trekken.
Je hebt mensen die naar watches and wonders gaan en liever geen tijd spenderen om met geluk een handig bergeon tooltje uit een plastic curver onderdelenbak te spotten. Die bestellen gewoon een nieuwe tool, mocht horloge knutselen een vrijetijdsbesteding zijn.
Er zijn echter ook genoeg figuren op HF die een paar twijfelachtige kramen maar al te graag voor lief nemen, juist vanwege die jacht naar dat ene pareltje.
Gelukkig zijn er genoeg evenementen op deze aardkloot om alle horloge liefhebbende figuurtjes hier op HF tevreden te houden .
Enfin, je snapt mijn punt.
Als ik de volgende rikketik weer ga, kom ik even gedag zeggen!
Tof ding! Van harte!
Gefeliciteerd met deze mooie!!!
Van harte gefeliciteerd met deze toffe NA. Volgende Rikketik ben jij er dus weer bij?
Mooie KS, heel veel draagplezier
Wat een mooie King Seiko!
Ziet er goed uit, veel plezier met het dragen ervan.
Dankjewel en ja ik snap je punt! Het lijkt mij ook leuk om de volgende keer HF leden te ontmoeten.
Ja dat is wel het plan!
Mooie staat !
Veel draagplezier !
Ks blijft prachtig, gefeliciteerd !
Dankjewel!