What’s new?
Je bent een licht in het duister Louis.
Maar goed, drie schakels gingen goed, maar de vierde niet. Nog een tang gebruikt teneinde het lipje te verwijderen doch zonder succes. Het zat muurvast. Na bestudering van deze schakel bleek deze scheef gevouwen en geperst te zijn. Zonder deze laatste schakelverbinding zou de vlieger sowieso nooit opgaan. Frustratie, irritatie en BAM!! Viel nog tegen, dat venster is dik en taai. Ik had het eigenlijk retour moeten sturen, maar het was al te veel vernacheld. Jammer, maar geen man overboord
In dit soort gevallen denk ik altijd; controle z
Maar dan komt reality; oh nee k*t, dit is real life…
Het is goed dat je dit deelt. Neemt niet weg dat je hulp moet zoeken. En niet alleen voor het inkorten van de band.
Weet jij een goed adres waar ze alle menselijke emoties kunnen uitwissen?
Een beetje extreem was het natuurlijk wel. Volgende keer ff het koppie in de vriezer…
Haha. Neen. Volgende keer stuur je me een bericht en gaan we het samen doen. Koffie erbij. Als je wilt kan ik het alsnog voor je fixen. Dat gun ik je…
Mwoah, spullen die niet naar behoren werken gooi ik weg. Dat is veel beter voor de gezondheid dan er eindeloos aan te prutsen zonder resultaat. Een scheve schakel vind ik gewoon een productiefout.
Je bent zelf een scheve schakel
takes one to know one
Als, ik zeg als ik een nieuwe laat komen stuur ik je een PB. Vier schakels verwijderen, twee rechts en twee links
Een scheve schakel op een scheve schaats
Btw ik heb dit horloge zelf ook en moest ook wat schakels ertussenuit halen. Geen scheve schakels en het beestje leeft nog.
Juist
Ja, ik vind hem ook best tof. Daarom juist zo jammer van die eh, scheve schakel
De andere drie schakels gingen als van een leien dakje
Idd. Maar ach die paar tientjes sla je normaliter stuk op een paar gele rakkers dus lekker een nieuwe kopen…en langs @Brodie
No Time to Crack.
Dank voor alle reacties! De Royale gaat waarschijnlijk in de herkansing en ik weet nu dat het echt een taaie rakker is. Gewoon aan de pols krijg je hem niet stuk, that’s for sure!
Ik was er al een beetje huiverig voor en ik heb geen twee linkerhanden, maar die bracelet ga ik bij een nieuwe lekker uitbesteden
HAHAHA
Real