NA: Eindelijk de knoop doorgehakt Tudor Pelagos is binnen!

Thanks voor alle leuke reacties!

@Swordhand Ik heb hem voor een hele goede prijs tweedehands kunnen overkolen. Buiten wat deskdive krasjes (die er zo uit te poetsen zijn) is hij in ontzettend goede staat. Zelfs de sticker zat nog op de achterkant👍🏻

@Maurits123 De 2 liner vind ik persoonlijk een mooiere dial hebben. Veel rustiger. Daarnaast is het ETA uurwerk handig als je kijkt naar toekomstige servicekosten. Is ook een beetje een investering want dit model wordt niet meer gemaakt en ik zie de prijzen wel stijgen de komende jaren. Alhoewel dat voor mij niks uitmaakt want hij gaat nooit meer weg.

@tompj Doen!! Is echt een mega vette klok en de prijzen stijgen. De speedmaster is ook gaaf en die komt er vast ook nog eens ergens in de verre toekomst. Lijkt me een mooi duo :wink:Maar voor nu lekker genieten van deze klatser​:+1:t2:

Oja de lume is ook masterlijk
E

6 likes

de 2 liner is een prachtig horloge. Proficiat!

Prachtige aanwinst gefeliciteerd .

Geweldige klok, proficiat!

Gr, HJR

Gefeliciteerd, veel plezier met deze geweldenaar! Die lume is inderdaad fantastisch.

3 likes

Heb je die OOK al of archieffoto

1 like

Pelagos van @anon55799749EV . Ik heb de gewoonte om interssante klokjes van kopers of verkopers die over de vloer komen even gauw in het tentje te leggen :wink:

4 likes

:grinning:

1 like

Mooi! Geniet ervan!

Heel mooi!! Geniet er van

Proficiat, mooie klok. En koester dat gevoel dat je er bij hebt. Dat bepaald je keuze en niet wat anderen er van vinden.

Gefeliciteerd met je keuze, en je afstuderen natuurlijk. Mooie klok hoor.

Ja vond ik een erg vreemde gang van zaken, maar vooruit…

5 likes

Daar mag je gerust je vraagtekens bij hebben ja!

3 likes

:smile:

Nogmaals : Pracht horloge en gefeliciteerd met de studie afronden! :thumbsup:

Gefeliciteerd met de lekkere klok! Als ik binnenkort de 2-liner voor een mooie prijs tegenkom, schaf ik hem ook aan :innocent:

Gefeliciteerd… prachtige aanwinst om deze mijlpaal mee te vieren en herinneren. Top

Gefeliciteerd, zeer mooi :ok_hand:

Je hebt hem nu een paar dagen om de pols gehad. Hoe voelt het?
Heb jij smalle of dikke polsen?

Ik wil zo zoetjes aan me alvast oriënteren op een duiker, die ontbreekt momenteel.

1 like

Hij bevalt echt ontzettend goed. Draagt heerlijk om de pols door het titanium en de afwerking van de band/kast is echt ongeloofelijk!

Daarnaast ook onopvallend omdat Tudor niet zo bekend is bij de leek.

Ben er heel blij mee👍🏻

3 likes