Daar zal ik hem eerst een poosje voor moeten bezitten, wil ik dat kunnen vaststellen.
Ik zal hem zo eens even een boost geven en dan kijken of hij over een uur nog goed oplicht in het donker. Ik verwacht echter geen Seiko Lumen.
Daar heb ik me niet in verdiept. Als dat zo is, dan bezit ik ergens in de toekomst, een omstreden horloge en daar zit ik niet zo mee. Is eerder een goed verhaal.
Ik bedoel t ook relatief tot de witte lume op de Squale zelf. T zal praktisch altijd minder zijn, maar ik was benieuwd of er hier n hoop verschil in zit.
Bij mn Revelot gloeit de oranje lume op de wijzers veel minder dat de blauwe en groene lume op t horloge. Echter de oranje lume op de vezel gloeit wel bijna even goed als t blauwe.
Ze gaven ook aan dat de wijzers en bezelinlays van verschillende bedrijven vandaan komen, vandaar ook verschil in lume.
Bij je Squale valt me op dat de oranje lume op de minuten wijzer wat zwakker is als de oranje lume op je bezel.
Mn Revelot heeft hetzelfde, terwijl die minuten wijzer juist belangrijk is bij t timen met de duikersring in t donker