NA en 1 jaar op HF

@NeverLate

image

Die Prisma vind ik echt supergaaf! Uit welke tijd is die?

1 like

Haha, Ik was vandaag aan het appen met een HF lid dat ik mijn volgende aankoop hoop te doen rond mijn 5-jarig jubileum. Een mens zoekt steeds nieuwe uitvluchten…

Die Tudor valt me steeds weer positief op in WDWV. :+1:

1 like

Gefeliciteerd met NA. Echt mooie collectie. Veel plezier ermee.

1 like

Weet ik dat ook eindelijk wanneer ik TL-2 wordt. Kan ik eindelijk berichten corrigeren bij typefouten.

3 likes

:partying_face: 1 jaar alweer :+1:t2:

1 like

Welkom! Mooie collectie heb je al👌

1 like

Wauw, fantastische collectie binnen een jaar tijd! Die Tudor is echt om van te smullen!

1 like

Gefeliciteerd met je NA Max. Leuk om jou reis te lezen en te zien van het afgelopen HF jaar. Mooie collectie :+1:t2:

1 like

Proficiat met je 1 jarig bezig zijn op het forum :+1:en natuurlijk je NA …veel plezier hier verder met de verdere vormgeving van je collectie :grinning:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe Na. Leuk ook om te zien hoe je collectie is gegroeid in een jaar tijd

1 like

Dankjewel!

Die heb ik zeker nog, veel gedragen op vakantie :beach_umbrella: :sunglasses:
Bedankt, ben zelf ook tevreden over wat er nu in de doos zit :smiley:

Dankjewel :slight_smile: Het virus heeft mij zeker goed te pakken…

Is een vol gouden prisma van mijn opa gekregen die hem weer van zijn vader heeft gekregen.
Horloge komt uit 1953 :grin:

Dat doen wij stiekem allemaal :shushing_face:

Echt mijn mooiste stuk in de collectie, heeel erg blij mee :heart_eyes:

Dankjewel, ben er zelf ook blij mee!

Dat is iets wat ik ook mis, soms uit enthousiasme iets te snel typen en dan fouten maken…

Gaat erg snel, had zelf niet het gevoel dat het al weer een jaar geleden was :sweat_smile:

Dankjewel!

Bedankt!
Ik ben het helemaal met je eens, de Tudor is echt prachtig :star_struck:

Bedankt voor je reactie, zelf vond ik het ook leuk om te zien wat voor transformatie mijn collectie gemaakt had :grin:

Dankjewel, gaat zeker goed komen!

Bedankt, heeft wel een mooie groei gemaakt naar mijn mening.
Maar daar zal het denk ik niet bij blijven :rofl: :sweat_smile:

5 likes

Gefeliciteerd met je jubileum! Leuk dat je zo met de hobby bezig bent. :smiley: Schitterende collectie heb je inmiddels al. :ok_hand: Die NOS Citizen is erg tof. Hoe heb je die zo gevonden?

1 like

Blijft gewoon een hele leuke hobby! :wink:

Dankjewel, ben er zeer tevreden mee :smiley:

@Gup had dit model al en zag hem hier op het forum, daarna een berichtje gestuurd voor het ref nummer.
Hier op gaan zoeken op het www en uiteindelijk dit model gevonden via een Italiaanse juwelier :smiley: :+1:

2 likes

Ja, wat een schade aan je portemonnai hè. Hier precies hetzelfde. Paar jaar rustig aan gedaan en dan begint het toch weer te kriebelen. Verslaving :rofl:

Mooie verzameling! Je bent in ieder geval goed bezig :ok_hand:

1 like

Dat wel, maar een hobby mag geld kosten :wink:

Die kriebel gaat nooit weg denk ik…

Bedankt, vind ik zelf ook :slight_smile:
maar zoals eerder benoemd ben ik nog niet uitgespeeld :wink:

1 like

Nog wat foto’s in het daglicht van de NA

1 like

Heuuul mooi :ok_hand:

1 like