Begin te merken dat hoekige zeventiger jaren kasten een snaar bij me raakt, waarbij deze prachtig is op veel fronten. Niet heel toevallig, kwijl ik ook met enige regelmaat bij het zien van @Brodie zijn horloges en andersom.
Een 70ths GTG met ieders mooiste typische 70 kasten lijkt me wel tof. Eens over nadenken of daar animo voor is.
Idd… toen ik jouw stingray zag, moest ik even slikken… heel gaaf. Heb zelf nog twee Certina Argonaut Chrono projecten… waaronder de 200m. Beetje vergelijkbare tijd met jouw zeer fraaie Stingray!
Damn. Had gedacht dat hij je juist te klein was . 18 is veel te groot voor me.
Geen idee wat je betaald hebt, maar hij is echt prachtig! Wat een eerlijke verkoop foto trouwens. Echt een geweldig ding.
Ik gok wel, dat als je de band ‘verkeerd om’ monteert hij je veel lekkerder zit. Dan komt de sluiting volgens mij perfect in het midden. Wel iets onhandiger met omdoen maar went snel.
Woon zelf over twee weken in Duitsland, paar minuten van de Nederlandse grens met Limburg. 010 kan hoor, voor mij geen probleem. Vind alles in Nederland goed te doen.
Misschien tof om over tijdje te polsen wie zou willen aansluiten. Afhankelijk van de woonplaats van elk, is mogelijk een centrale plek het beste. Stel, iedereen woont in het westen, prima. Maar als bijvoorbeeld sommige uit Groningen, Limburg of Drenten komen is Utrecht bijv. handiger