NA ~ every collection deserves a VC

haha bedankt! :wink: Maar eens hoor, nog maar eens de tijd voor nemen…

Super aanwinst :+1::+1::+1:

1 like

mooi he? :heart_eyes:

Prachtig horloge. Heel stijlvol.

1 like

haha, na jah. Kan in ieder geval altijd nog bij de Wehkamp aan de slag dan :smiley:

1 like

Dank je wel! Denk ik… :wink:

1 like

Nou, ik bedoelde dus dat jij de foto van een wehkamp gids maakte. Niet voor in de wehkamp gids :wink:

Laat ik het zo zeggen: Je horloge is geweldig, om in te lijsten. Je fotos not so much :wink:

1 like

Nice nice. Stylish dingetje!

Veel plezier er mee!

2 likes

haha, hmm, dat is een goede vraag!

maar weet niet of ik hem echt goed kan beantwoorden. het meest passende antwoord is dat ik gewoon een horloge freak ben haha…

eigenlijk wilde ik terug naar een 1 piece collection, of misschien 2. ik vind een horloge als de DD heerlijk om gewoon non stop te dragen en merk dat ik dan lang niet altijd genoeg afwissel. maar nou ja, ik ging toch stiekem weer een beetje kijken naar een volgend klokje…

ik ben echt verliefd op de YM everrose met rubber band. chique maar toch ook lekker casual. ik had eigenlijk al gebeld of hij voorradig was… maar toch besloten dat die teveel zou concurreren met mijn sub.

verder gekeken…

waarom VC? dat hoef ik denk ik niet uit te leggen. wat een prachtige historie!

waarom dit model? classic, ingetogen, alles tot in perfectie afgewerkt met een prachtig uurwerk! en heerlijk under the radar, niemand die het herkend (is met mijn DD soms wel beetje over the top).

2 likes

ik doe even water en brood deze maand (tot aan 2022 :smile:)

2 likes

dank je wel! zal nog eens een poging wagen…

1 like

ik snapte je hoor :wink: haha

Thanks!

1 like

Thanks :slight_smile:

Gefeliciteerd, voor een dresser geen betere keuze mogelijk :ok_hand:
Geniet er van :slightly_smiling_face:

1 like

dank je wel man!

1 like

Ik moet gewoon wat feauteus erbij zetten.

Kaliber 1120 toch.
Wat een juweel , de afwerking is subliem.
Alleen al het prachtige côtes du genève motief.
:drooling_face:

6 likes

Wat een mooi horloge!
Stiekem ben ik wel een beetje fan van VC.
Is de afwerking mooier dan van een GS? Want als ik alle topics mag geloven is dat onovertroffen.

ik denk dat de VC wel wat mooier is

Niet dronken zegt ie in een ander topic :joy::joy::joy: Stylish dingetje ben je :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Vroeg ik mij ook af, misschien wordt GS de maatstaf als het om afwerking gaat.

1 like

Wauw, wat een stijlvol horloge die verdient zeker betere foto’s.
Proficiat en draag hem met liefde.

1 like

Mooi, zo’n 'schone’wijzerplaat, niet te veel poespas. ik sluit me aan bij de horde mensen die zeggen dat de foto’s van zo’n prachtig horloge wel wat beter kunnen, maar als ik zoiets moest fotograferen zouden mijn handen denk ik ook wel trillen.

1 like