NA: Farer Lander GMT Automatic

Erg fraai! Oogt heel speels met die contrasterende kleuren en dat ronde date window.

1 like

Zat er afgelopen week zelf naar te kijken nu ik opzoek ben naar iets meer kleur op de plaat. Ben benieuwd naar je foto’s op het forum de komende tijd! Denk zelf voor nu alsnog een Nomos Club neomatik, misschien doe je mij van gedachten veranderen!

Veel plezier! :wink:

1 like

Ik zal hem aankomende week zeker wat meer gaan posten, maar hij moet wel hevig concurreren met 9 andere horloges om mijn pols :sweat_smile:
Ik heb 2 NA’s deze week dus het nadeel daarvan is dan ook weer dat er 2 van de 10 weg moeten :roll_eyes:

1 like

Mijn beste,

Een uitgebalanceerde introductie van een begeerlijk GMT-horloge!!
Proficiat dan ook met deze markante verworvenheid!!
Ik wens je er alle tijd van de wereld mee. :globe_with_meridians:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Woorden schieten te kort, wat een schoonheid! :heart_eyes: :grin:

Geniet ervan!

1 like

Heel heel leuk horloge!
Daar zal je veel draagplezier van hebben.

1 like

Prachtig! Zit zelf ook altijd al even te kijken naar deze maar de nieuwprijs is idd iets te gortig. Mooi dat je er een met de kop eraf kon kopen. Geniet er van!

1 like

Wat een ontzettend gave aanwinst is dat. :heart_eyes:
Geniet er ten volle van.

1 like

Zelf trotse eigenaar van een Carter II (Lander was ook voor mij iets te prijzig). Een fantastisch horloge met hoog draagcomfort. Enige nadeel is het glas dat nog al snel krast. Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Ik meen ook dat de Carter mineraalglas heeft ipv saffier toch? Wel jammer dat er toch geen saffier op zit voor die prijs

Is hier ook een no date van? Dat is het enige kritiek puntje voor mij. Verders een heel gaaf horloge, vooral de kleur.

Nee die is er helaas niet, maar ergens vind ik het ook wel logisch om op een GMT-horloge altijd een datum te hebben

Prachtig!:heart_eyes: Ik kende het merk niet maar ga me er nu zeker in verdiepen!

1 like

Erg mooi deze.

1 like

Nog wat foto’s geschoten vandaag (helaas wel weinig zonlicht nu)

6 likes

Lumeshot

3 likes

Mooi! Ik heb ook overwogen een bod te doen maar GMT’s zeggen me niks en ik zou me maar hebben geergerd aan dat extra wijzertje. Die kleur van de wijzerplaat is wel fantastisch. De Farer typografie en kleurcombinaties vind ik erg aantrekkelijk. Daarom is nu een andere model onderweg - de nieuwe Ainsdale chrono.

2 likes

Blijf dit een mooi horloge vinden :+1:

1 like

Mooi! Ben benieuwd naar je NA topic als hij binnen is :slight_smile:

Mooie GMT, veel plezier ermee!

1 like