NA: for the never-ending bond with you

die voelt echt solide aan, beter dan verwacht :+1:

1 like

Nog zo’n mooie Citizen. Je hebt een indrukwekkende Citizen collectie ondertussen Jacobus. Gefeliciteerd met deze prachtige NA. Mooie :star_struck: toevoeging

1 like

Gefeliciteerd met je Citizen, is echt wel een mooie. Wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Je bedoelt met even natuurlijk een weekje :wink:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze kordate aanwinst!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bijzondere kast - gaaf hoor! Veel plezier er mee.

1 like

Hele mooie kast en prachtige wijzers, een goed begin van 2024! :ok_hand:
Ik ben benieuwd om na een tijdje te horen hoe het horloge bevalt.

1 like

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee en draag hem in gezondheid

1 like

Zeer mooi horloge en ik vind dat de kast echt stoer is gevormd :wink:

1 like

Gave Citizen!:+1:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:

1 like

Nice, gefeliciteerd!!

1 like

Wow wat een prachtig horloge… :star_struck: :heart_eyes:
Van harte gefeliciteerd en dat je hem maar veeeel en vaak met plezier mag dragen… :ok_hand:

1 like

Van harte met deze gave indrukwekkende aanwinst. Kende het model niet dus even opgezocht. De GMT ziet er ook gelikt uit.
Op de productfoto’s van Citizen die online staan lijkt hij trouwens een stuk forser dan bij jou om de pols. Heb dat wel vaker bij Citizen dat een horloge op een foto om de pols beter oogt dan de productfoto’s van Citizen zelf.

1 like

Wat een prachtige NA!
Vooral het model én deze wijzerplaat spreekt tot de verbeelding. Gefeliciteerd met weer een hele mooie Citizen :ok_hand:

1 like

Het heeft dus maar 6 dagen geduurd :laughing: heel veel plezier ermee! Hoor graag hoe ie bevalt. Groetjes van het broertje :wink:

2 likes

Hele fraaie aanwinst. Gefeliciteerd.

1 like

Prachtige Citizen!

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor! Bekend probleem om maar te blijven kijken naar andere horloges en uiteindelijk te zwichten voor de verleiding. Dan heb je er weer een horloge bij en blijf je er naar kijken tot dat het weer gewoon is en hop, weer op zoek :face_with_hand_over_mouth:. Wanneer is de collectie tot tevredenheid? Waarschijnlijk nooit :smiley:.
Veel plezier van je nieuwe aanwinst!

1 like

Heel erg mooi en uniek design. Prachtig!

1 like