NA: from Russia, with love šŸ‘

Vannacht lag hij op de kroon, de hele dag uiteraard om de pols.
Die bezel, dat was geloof ik naar aanleiding van mij eerdere Komandirskie mod toch? Gaaf zo. Op de Amphibia zat ook een verchroomde messing bezel, ik ga hetzelfde doen wat jij deed. Lijkt me gaaf, een bezel met zwart patina behalve waar de verf zat.

1 like

3 likes

Deze verdient wel een eigen topic eigenlijkā€¦ik moet nog even volhoudenā€¦mijn nummer is nog niet klaar :sunglasses:

1 like

Hahahahaā€¦kloptā€¦maar 300 in de wereld enā€¦!!! nog maar 50 uitgeleverd waarvan dit een van de eerste 50 isā€¦

2 likes

Knap!

Die is gaaf zeg!

Wat een beauty, groeten van zā€™n vader uit lang vervlogen tijden :slight_smile:
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/vos2_zps0bkvwgia.jpg.html][/URL]

4 likes

Heel goed geslaagd Jelle. :thumbsup:

die band staat mooi stoer. Is dus ook watervast. 10 plus is prima. Mijn 2 amphibians beginnen steeds nauw keuriger te lopen. (schijnt vaker voor te komen) 15- 5 plus.
Bij de laatste aanschaf ook een watervast bandje gekozen. Met gaatjes, vond ik wel wat vintage hebben.

O ja en dat ā€œplexiglasā€ kun je prima kras vrij maken met brasso. Uit ervaring geleerd.

1 like

Ook een gave, de 090 stond op de shortlist. Mooie kastvorm :thumbsup: . Overigens, fotootje bij slecht licht, maar nato staat ook erg goed.

Plexiglas poets ik trouwens ook wel op met een beetje kindertandpasta op een wattenstaafje. Daarmee gaan de meeste krasjes er best goed uit.

1 like

Deze nato staat hem inderdaad ook goed.:thumbsup: