Mooi hoe je iedere keer weer een nieuw excuus verzint om het voor jezelf goed te praten
Maar tof ding hoor, mooi dat je hem zo snel hebt gevonden.
Het doet me goed dat je hem gelijk over een grindtegel trekt en in een plas pleurt, daar zijn ze tenslotte voor gemaakt
Groet van zān broertje die ook al menig stuk steen en water van dichtbij heeft gezien Binnenkort toch maar eens een titanium case voor dat ding bestellen.
Gaaf hoor. Zit ook al tijden met een schuin oog naar de G Shocks te kijken. Heb er niets mee, maar blijft toch trekken hahaā¦misschien toch een keer overstag
Dank alle voor de mooie reacties.
Na enkele dagen de G te hebben gedragen kan ik alleen maar zeggen dat het een heel goed ding is.
Draagt erg fijn, goed afleesbaar en het aangezicht is gaaf.
Stoere klok van hoge kwaliteit.
Als je dan toch een een G wilt ervaren maar al dat plastic niet kan begrijpen dan heb je hier het ultieme!
āHet horloge maakt gebruik van Bluetooth en heeft een smartphone link-functie, waardoor je voor ongeveer 300 steden de wereldtijd kan instellen, een alarm, een timer, een uitlijningscorrectie met je hand, een thuisstad tijdwissel en een telefoonzoeker hebt. Verder kun je dagelijks 5 waarschuwingen instellen wat ervoor zorgt dat je nooit meer wat vergeet.ā
In de praktijkā¦
Je horloge āinstellenā was wel handig via deze feature, verder zal ik er geen gebruik van maken.
Je tijdsynchronisatie loopt ook niet zoals het hoort, of helemaal niet zelfs als je die app hebt gekoppeld. Zonde want verder is het een leuke feature ook al gebruik je hem toch nooit.