NA: goodbye Omega PO, Welcome Rolex Sub no Date

Mooi! Zéker niet te klein hoor! En de dikte van de Dweller op jouw foto, echt té imo.

Muntstukken! Heb ik ook wel eens! Gaat dat snel? :stuck_out_tongue:

1 like

Mooi verhaal, geniet van je Sub! :+1:t3:

1 like

@Hieronimus: mits een beetje valsspelen wel :wink:
@Erik11 en @mantaray: geen geld meer voor zoon Nr 2 :joy:

Mooi verhaal, goede keus, dit model blijft tijdloos en redelijk waardevast. Heb er zelf ook eentje, destijds ook aangeschaft via JK. geniet er van.

1 like

Je hebt me nu ook op een leuk idee gebracht om zo een aankoop nog enigszins te kunnen verantwoorden :grin:. In mijn geval zou het ook de sub no date gaan worden dan

1 like

Geweldige aanwinst geniet ervan, en natuurlijk ook van je zoontje :family_man_boy:

1 like

Topper !!!
Veel plezier ermee :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd Pieter, geniet van je zoontje en je sub.:+1:

1 like

Mooi verhaal en zeer mooi horloge. Ik hoop deze ook nog eens aan te schaffen. Proficiat :smiley::+1:

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig horloge :+1:

1 like

Leuk verhaal, en een prachtig horloge!:+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze topper.
Wel een hele diversiteit aan keuzes zie ik. Ikzelf was denk ik voor de 116613lb of daytona gegaan. Hangt natuurlijk wel een heel ander prijskaartje aan dan deze SND.

1 like

Zo ging ik zelf laatst voor een Aston Martin maar werd t uiteindelijk een VW

4 likes

Ach zo houd je wel een hoop geld meer op de bank net zoals TS overigens.

2 likes

Was het maar waar, de VW hakte er al genadeloos in :joy:

2 likes

Tja, wou absoluut een duiker dus de Daytona werd het niet.
Heb die gewoon eens gepast omdat het aangeboden werd…
De datumfunctie gebruik ik niet op een horloge dus is voor mij geen meerwaarde. Daarenboven vind ik de “pukkel” echt niet zo mooi staan op een duiker.
Smaken verschillen… Gelukkig maar :wink:

2 likes

Gewoon zelf een halen naast de BLNR :+1:

Klopt ik heb helaas een wat dure smaak

1 like

Oeps weg.
Nou ja, mijn zoon heeft er sinds vorige week een en ik vind hem geweldig zonder de datum. Ik heb een NA onderweg maar mocht hij er niet al te snel vanaf willen dan neem ik hem over een tijdje wel over . :+1:
Wil hij er wel al snel van af dan is er al een forumlid die interesse heeft getoond. Hoe dan ook gaat het met zijn sub wel goed aflopen :smile:

1 like

Doe je goed,Proficiat met dit mooi horloge.

1 like