NA: Grand Seiko Ginza Ltd. Edition SBGH297

Tof ding :ok_hand:

1 like

Zeldzaam en ziet er goed.
Top combinatie!

1 like

Prachtig horloge, heel bijzonder! Geniet ervan :+1:

1 like

Hier ben ik wel een tikkeltje jaloers op

1 like

Wat een prachtige dial en horloge. Mooie aanwinst, gefeliciteerd dat je er één bemachtigd hebt.:tada:

1 like

een uitzonderlijke zeldzame mooie kleur voor een horloge,
deze kom je echt niet veel tegen,
de meeste hebben een donkere tint van blauw,
dus deze laat zich echt wel merken,
draag hem met plezier.

1 like

Unieke prachtige GS!

1 like

Fantastisch mooi horloge! Het hele idee van een plattegrond op de wijzerplaat doet me wat minder, maar de kleur en de fabelhafte afwerking van GS maken dit wel een pareltje! Geniet ervan!

1 like

Nondeju. Eindelijk.

Miljaar, zeg dat wel. Veel plezier er mee!

1 like

Prachtig! En lekker van genieten nu

1 like

In dit topic laat ik graag mijn eerste post achter op dit forum :wink:. Prachtig horloge!

1 like

Mooie kleur ook, ik hoop dat GS zal doorpakken en deze kleur op meer modellen gaat aanbieden.

1 like

Proficiat! heerlijk zomers!!

1 like

Geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

Mooi! :star_struck:
Leuke verzameling trouwens :ok_hand:

1 like

wow, heel Nice!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! Bijzondere keus dat ze een kaart op de wijzerplaat hebben gemaakt. Dat is toch nog flink wat explicieter dan bijvoorbeeld de stenen van Place Vendôme op de LEs van de boetiek in Parijs.

Het jammere van de hedendaagse 62GS kasten in titanium (zoals de spring en winter edities) vind ik dat de polish vs. brush andersom is t.o.v. de stalen kasten. Ik vind dat op de stalen kasten persoonlijk veel mooier.

1 like

Ik vind net de brush bovenop de kast mooier, met enkel de gepolijste bevel. Smaken verschillen :slight_smile:

1 like

uit interesse gegoogled naar solo japan en krijg er een beetje warm van :shushing_face:

1 like

Heel heel gaaf, enjoy!

1 like