Dank voor het delen!
Nb. Ik heb er laatst in Heerlen 1 live gezien. De kroon-actie van die SLA was prima en zeker niet wobbly.
Dank voor het delen!
Nb. Ik heb er laatst in Heerlen 1 live gezien. De kroon-actie van die SLA was prima en zeker niet wobbly.
Toch echt een leuk horloge deze SLA017
Het probleem is vooral de prijs.
In deze prijsklasse koop je een P.O en andere high end duikers…
Hier wat vragen over de GS lijkt me slimmer dan in de adv.
Of dit model uit de productie is durf ik echt niet te zeggen , misschien dat iemand op het HF er meer over weet.
Wat ik wel weet is dat dit model lastig te vinden is , vooral NL geleverd.
En al helemaal niet inclusief de band en sluiting voor deze prijs
Je had eerst de sbgr001, daarna de sbgr051 en inmiddels met de nieuwe wijzerplaat indeling sbgr251.
Dus uit productie.
Ik denk dat we inmiddels gerust kunnen stellen dat alle Grand Seiko’s met het traditionele ‘Seiko’ logo tussen 10 en 2 op de wijzerplaat nu uit productie zijn. Grand Seiko is een ander pad ingeslagen wat betreft ‘branding’ en is nu een volledig ‘autonoom’ merk.
Dankjewel Paul , logisch eigenlijk ook.
Ja bah , de nieuwe indeling erg jammer.
Volgens mij heeft @Ilikewatches die de vraag stelde 24uur ‘‘verlof’’ gekregen…
Dit lijkt er wel op ja , de oude layout GS kan denk ik nog wel eens licht in waarde gaan stijgen.
Misschien toch maar mijn SBGR houden
Vind het zelf echt jammer dat ze hebben besloten deze koers te varen. Daarbij komt dan wel dat de versies die ik mooi vind juist wat zeldzamer worden! Nu alleen hopen dat ze niet nog mooiere klokjes gaan maken… Time will tell!