NA: Grand Seiko SBGX265

Prachtig horloge!

1 like

Fraai hoor, gefeliciteerd! Nog niet lang geleden ook een GS voor het eerst in handen gehad, die van ThaPapper, de afwerking is echt :ok_hand:t2:

1 like

Schitterend! Veel plezier ermee! Dat zal wel lukken denk ik zo! :star_struck:

1 like

De SBGX265 staat op Seiyajapan met een stalen band. Hoe zit die?

Je verhaal is wat dunnetjes, het voelt meer als een instagram-dump, dus ik heb de specs er even bijgezocht. Het is niet nodig om het nog over het 9F quartz uurwerk te hebben, maar voor de nieuwsgierige burger is het misschien aardig om te weten dat de maten 37mm x 10 mm zijn, met een 19mm lug width en de welbekende 100m WR rating.

Ik blijf het bij deze modellen alleen jammer vinden dat er geen zichtbodem op die 9F quartz is, want dat is toch guddumme een uurwerk wat wel gezien zou mogen worden.

Ik denk dat een fine-grain croco inderdaad goed staat. Ik heb de mijne op Cordovan en vintage nubuck geprobeerd, maar dat werkt niet. Deze combinatie is erg mooi, dus als je een link kunt posten naar de specifieke band die je hebt gebruikt zou dat een bonus zijn. :slight_smile:

Mogen we ook vragen waarom de keuze hierop gevallen is?

Hoe dan ook prachtig, veel plezier hiermee!

2 likes

Mijn beste,

Een fotogenieke introductie van een magnifiek horloge!!
Ziet er schitterend uit!!
Ik wens je er dan ook een kwalitatief hoogwaardige tijd mee. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Lekker rik! Uit Spanje? Veel draagplezier, ben benieuwd hoe lang deze blijft :smile:

2 likes

Die afwerking van die dingen blijft echt iets van een heel ander niveau, prachtig!

1 like

Mooi horloge, veel plezier ermee

1 like

Uit Japan, via Spanje …

1 like

Erg mooie aankoop veel draagplezier, gewoon prachtige horloges die GS-en:ok_hand:

1 like

wel goed denk ik,heb hem er direct afgehaald om krassen op de kast te voorkomen en ik ben niet zo’n liefhebber van niet-verstelbare bracelets.

sorry for that, dank voor de verdere specs, zie ook mijn eerdere NA topics op de Grand Seiko Quartz modellen :slightly_smiling_face:

daar zeg je iets, mooi om te zien handgemaakt Quartz uurwerk


de Buckle heb ik meebesteld bij het horloge.

dat mag, recidive aankoop, maar vooral gewoon mooi en super easy grab and go horloge voor alle dag

2 likes

Erg fraai, super.
Vind je deze mooier dan de SBGX297?

1 like

Ja, de kleur is iets sprekender

2 likes

Doe. Het. Niet. Hou hem compleet :roll_eyes:

2 likes

Geweldige nieuwe aanwinst. Vooral de diep blauwe kleuren waardeer ik wel. Net wat meer contrast met de kleur van het staal van de kast. Dat waardeer ik wel. Veel plezier ermee.

1 like

Geweldig!! Mooie band ook!

1 like

kijk aan, eindelijk binnen!
Super mooi! :smiley:

:+1: :+1:

1 like

Nice! Mooi Rik :ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooie klok.

1 like

Mooi hoor Rik!
I’m a sucker for blue dials, heerlijk om zien.
Het is nu al je tweede of derde GS Quartz die ik zie passeren, dacht ik?
Wat deed je beslissen om de vorige te laten gaan eigenlijk?
Alvast veel draagplezier met deze nieuwe aanwinst :+1:

1 like