Wat een fantastische collectie ![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!!
Mooi man ![]()
Enjoy
Knaller hoor
Proficiat ![]()
Prachtige vervanger van de Panerai. Goede keuze. Gefeliciteerd met deze mooie NA en een fijne vakantie gewenst
Wat een ontzettend mooie collectie heb je, om van te watertanden. Fijne vakantie, welke uit de collectie gaat er mee op reis?
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst, welke gaat er mee op vakantie?
You chose wisely. Gefeliciteerd! Hij is ook wel een poepje eleganter dan de PAM. Die band alleen al, zeg. Fijne vakantie!
Ik denk de AT en de OP
Prachtige wijzerplaat ![]()
Gefeliciteerd
Lekker man
dubbel genieten.
Fijne vakantie ![]()
Wat een fantastische horloges bij elkaar.
Poeh! Erg fraaie toevoeging! ![]()
Gefeliciteerd!
Heerlijke aanwinst, Ben! Mooie toevoeging. De Panerai op rubber wellicht eens proberen
Ipv leer?
Hele gave collectie. Veel plezier met de nieuwe aanwinst! Prachtig horloge.
Heel mooie GS. Veel plezier ermee.
Hele mooie collectie, mag je best trots op zijn.
Gefeliciteert met je NA!
Zeker, maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar de draagtijd… Niet echt onopvallend ![]()
On toptic: mooie GS, geniet ervan!
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀
Dat is een prachtige GS en dito set.![]()
Gefeliciteerd!
Wat een prachtige collectie! Grand Seiko, kweenie wat het is, maar dat merk heeft iets speciaals dat ik niet kan duiden. Voorlopig boven budget, maar budgetten zijn er om opgerekt te worden hè…