Toppertje hoor!! En ook nog bij de betere juweliers gekocht…van Willigen👌
Heel gaaf! Veel draagplezier ermee!
Een Snowflake is altijd mooi! Geniet ervan!
Erg mooi gefeliciteerd.
Echt wel, daar heb ik die toch voor gekocht:-). Maar deze loopt echt spot on mag ik hopen
Nog maar 2, de Rikka en deze en misschien vanavond nog een leuke Rolex?
Ach geef het een naampje, mijn vrouw vindt het een dresser en die moet ik te vriend houden:-).
Dat nog net niet maar kan wel een mooie Mercedes kopen, maar het blijft een vrek he. Maar ja die worden stinkend rijk:-)
Dat zal de timographer je niet vertellen
proficiat, veel draagplezier!

Dat zal de timographer je niet vertellen
Die verteld mij alles, zelfs je pincode
Een pracht van een horloge!
Geniet er van

Die verteld mij alles, zelfs je pincode
Vraag haar maar in de tegenwoordige tijd, het blijft heel stil denk ik
Lekker bezig Ferry! Schitterend horloge!
schitterend!
Mooie techniek hoor zo’n Springdrive Gefeliciteerd met de aanwinst
Tof, gefeliciteerd

Echt wel, daar heb ik die toch voor gekocht:-). Maar deze loopt echt spot on mag ik hopen
Een spring drive tikt niet, maakt geen geluid en bestaat dus niet op de timegrapher. Althans, hij zal 'm nooit horen.
Grappig dat jij net je tweede GS hebt gekocht, ik ga terug naar 1. Ik herinner me onze discussies over Zwitserland vs Japan nog erg goed.
Gefeliciteerd!! Erg mooie GS.

Grappig dat jij net je tweede GS hebt gekocht, ik ga terug naar 1. Ik herinner me onze discussies over Zwitserland vs Japan nog erg goed.
Klopt , maar deze vond mijn vrouw weer zo mooi. In november gaan we lekker luxe op vakantie en daar heb ik al een afspraak om weer eens een Jap te kopen. Ben nu bezig om nog een Rolex erbij te kopen een sea dweller, kan je daar mee leven chris
Ik kan er goed mee leven dat anderen een Rolex kopen. Zo ben ik dan wel weer.
Van harte gefeliciteerd met dit schitterende horloge!

Ik kan er goed mee leven dat anderen een Rolex kopen.
Zo ben ik dan wel weer.
Wist ik wel, ken jou smaak ondertussen wel . Moeten eens een keertje afspreken als je dat leuk vindt