NA Hamilton Khaki Field

Nice enjoy

1 like

Super leuk horloge. Veel plezier ermee

1 like

Ik heb de originele nato erbij maar draag m nu op een olijfgroene nubuck die ik zelf erg mooi vind. De nato blijft in het doosje denk ik!

1 like

Gewoon doen! :slight_smile: Zag je andere topic over datum ja/nee. Gewoon deze nemen zonder datum, ik vind het echt een heel fijn horloge. Staat mooi, draagt echt heel licht, wat anders dan anders, 38mm en handopwinder idd!
Ik ben wat grotere horloges gewend maar 38mm is echt een mooi formaat.

1 like

Absoluut, die staat ook prachtig.
Ik droeg hem ook lekker op Colareb’s en dit horloge kan veel hebben qua combinatie.

Persoonlijk vond ik de nato’s mooier staan omdat je dan geen lug gap hebt. Maar jij vindt dat niet erg dus alleen maar mooi want dan kun je er echt van alles aanknopen. En het is gewoon een mooi horloge en ben blij dat ik hem in ieder geval gehad heb. Maar droeg hem niet zo veel ook dus mocht die gaan en hij is nu in een collectie binnen het forum.

1 like

Prachtig, geniet er van

1 like

En wie weet komt tie nog 's terug! :slight_smile:

1 like

Denk het niet, heb nu de Boldr Venture erbij als daily beater tijdens het werk.
Leuk ding ook, ETA quartz tikkertje, titanium kast, saffier, 38mm en goede lume. En voor nog geen €120,- op de mat met levenslange garantie op kast en glas. Ook een leuke fieldwatch dus die ik redelijk veel draag al.

Maar ik bedenk mij ook dat het inderdaad zou kunnen dat die terugkomt ooit :joy:

1 like

Ziet er leuk uit, en dat voor die prijs! En tjsa, wie weet gaat de Hamiltonkoorts toch weer een keertje toeslaan :slight_smile:

1 like

Khaki! +1 :+1:

1 like