Mag ik vragen wat jou polsomtrek is? Ik zit hevig te twijfelen tussen de 33 en 38mm. Zelf heb ik 17cm als polsomtrek.
Ik zeg 38 Robert. Ik heb ook een kleine pols maar vind 33 te klein
Dank je Will, normaliter vind ik 38mm geen probleem. Echter vind ik dat een fieldwatch wel wat kleiner gedragen mag worden. 36mm zou de perfecte maat zijn geweest. Ik vind dat de lug to lug bij de kakhi 38mm zo verdomd lang zijn.
Ik heb een pols van om en nabij de 16cm. De reden dat ik voor de 33mm ben gegaan is de lug-to-lug afstand. Die is zo’n 41mm bij mijn versie en dan past hij netjes om mijn pols. De 38mm zou door te lug-to-lug echt te groot worden.
De grote L2L was uiteindelijk de reden dat ik m’n Khaki verkocht heb, ondanks een polsomtrek van 17,5-18cm.
Ik kon er niet aan wennen.
Verder draag ik alles tussen 37 en 40mm met plezier. M’n Speedy van 42mm gaat ook prima, maar die gaat binnenkort in het blauwe deel.
Dank je voor het antwoord. Dan ga ik voor de 33mm. Lug to lug van 41mm is top.
Dank je Zirx. Ik draag ook horloges met een grotere diameter en lug to lug en vind dat zelf ook geen probleem. Alleen vind ik dat een Khaki gewoon kleiner gedragen moet worden. Bedankt voor je input:blush:
Graag gedaan en ik hoop dat hij je bevalt!
Staat je goed!
Tof, heel benieuwd hoe hij om je pols staat als je hem binnen hebt.
Staat je goed! Gefeliciteerd met de mooie aankoop
Mooi horloge. Gefeliciteerd en veel draagplezier. Ik had niet verwacht dat op een AnOrdain zo’n lange levertijd zat. Zijn ze zo razend populair of heeft het met iets anders te maken?
Het heeft met het maak proces te maken dat is handwerk en heeft ook een vrij hoge foutmarge (en ik denk dat ze ook wel een stuk populairder geworden zijn de afgelopen jaren).
Dat zou je niet zeggen als je de prijs ziet, maar goed ik geloof je als jij dat hebt onderzocht.
Ik ook.
Staat je goed. Gefeliciteerd met deze mooie aankoop👍
Ter verduidelijking, het handwerk stuk ziet enkel op de wijzerplaat (https://monochrome-watches.com/just-because-learning-the-art-of-vitreous-enamel-dialmaking-thanks-to-anordain/).