NA Hamilton Khaki Navy Frogman Auto

stevig geheel,
draag hem met plezier

1 like

Hartelijk dank voor alle leuke reacties :blush:

Draag hem nu ook en hij laat me veel naar m’n pols kijken😎

Gefeliciteerd !

1 like

Netjes ! Welke mm versie is dit?

Dankjewel😎

41mm, voor mijn 17.5/18cm pols een hele fijne maat. Ook totaal geen last van de kroon bescherming met links dragen.

Ik vind het een schitterende duiker.
Enorm veel plezier gewenst met deze Hamilton!!

Lekkere aanwinst! Ben heel benieuwd wat je van de band vind?

Dankjewel Ray, ik was zelf ook meteen onder de indruk toen hij in het blauw verscheen. Had er geen onderzoek ofzo naar gedaan. Even snel specs gelezen en pb gestuurd :rofl:

Nog geen seconde spijt van😎

Vooralsnog prima. Hij is wel wat stug maar draagt best prettig. Ik vind het contrast met de last ook erg mooi.
Ben zelf heel erg fan van bracelets, maar heb ook begrepen dat de bracelet die hier vanuit Hamilton bij hoort, niet bepaald prettig zou zijn.
Ben (nog) niet aan het shoppen voor een andere band :wink:
Ben nu wel benieuwd waar de vraag vandaan komt🫣

1 like

Erg mooi@

Ik heb een grote voorliefde voor Hamiltons en vind veel modellen aansprekend. De Frogman vind ik ook een heerlijk eigenzinnig ontwerp, maar ik ben over het algemeen niet erg gecharmeerd van rubberen banden. Dan is de ervaring van een ander altijd iets om een beter beeld te vormen bij een bepaald model. Ervaringen zijn uiteraard persoonlijk, maar het is de band op de Frogman die op mij ook niet per sé overkomt als, jippie, zullen we maar zeggen. M.i. was het beter geweest om er een fatsoenlijke bracelet op te zetten.

Get it. Zoals ik al zei, ik ben ook fan van bracelets. Maar om dan een niet-Hamilton bracelet eraan te zetten? :man_shrugging:t3:

Suggesties voor een bracelet uiteraard altijd welkom hier😊

Mocht je niet ver van midden Limburg af zitten of er ooit komen, ben je van harte welkom om hem eens zelf te proberen :sunglasses:

1 like