Echt een super cool retro horloge
Wauw, die is cool! Gaaf horloge man, proficiat.
nice! trailer van de nieuwe matrix film is ook episch, dus lekker omdoen in de bioscoop!
Super cool ding!!!
Ik zag m ook langskomen op Instagram, supercool horloge. Alvast heel veel plezier ermee!
Heel mooi gefeliciteerd. Hoelang gaat de batterij mee? Jammer dat het geen solar watch is.
Van mij was er toen helemaal nog geen sprake
Van jouw jaar heb ik wel een heruitgave
Grote bummer!!! Dealer onmiddellijk besteld maar blijkbaar werden er maar 4 stuk in België uitgeleverd en zijn allemaal verkocht. Ik grijp ernaast.
Voor Nederland zijn er 20 stuks beschikbaar… mogelijks heeft iemand van jullie meer geluk…
Gewoon de stalen psr bestellen met rode cijfers.
Bummer indeed. Ik heb er 1 besteld in NL. Volgens de AD is deze nu voor mij gereserveerd bij ze.
Mijn AD heeft alle andere dealers bekeken, doch alles in BE uitverkocht.
Begrijp dat niet.
Ik heb er gisteren nog een paar kunnen vinden. Duitsland, Italië. Zou even doorzetten.
Via welk kanaal?
Heb gelezen dat het horloge niet in de film te zien is, wel een andere Hamilton intra-matic dacht ik
INTRODUCTIE: De Matrix Hamilton PSR MTX Limited Edition (timeandtidewatches.com)
Nieuwe aanwinst gisteren ontvangen bandje is op maat gemaakt draagt daardoor heel comfortabel.
Ga gelijk terug in de tijd naar de jaren zeventig maar met de techniek van vandaag.
De Hamilton PSR MTX is toch nergens te krijgen dus deze maar gekocht ook heel mooi.
Ik ben ook hetzelfde aan´t overwegen.
Misschien vind ik de classic versie mooier.