NA HanDaVinci Seiko SNXJ89J1

Gave klus door @HanDavinci!!

Leuk ding.

Hij is echter niet uniek?

Oh wacht… Zie de foto’s nu…

4 likes

Holy shit. Wordt een heuse Handavinci nu alweer geflipperd? Oeh dat wordt afschrijven. Of worden die dingen alleen maar meer waard? :sunglasses:

2 likes

Poe… Inderdaad

Enne.

Our mission is to share our horological passion with you by buying great watches at a good price and selling them on for a modest profit. We buy what WE like and hopefully you do too.

Dan gaat voor TS dezelfde vlag op als voor Jaap, Ramon en Paul bijvoorbeeld… Toch?

1 like

Zonder dat we het weten, althans ik niet, dragen wij bij aan het succes van het bedrijf?

Our networks

Between the both of us, we share a large, worldwide network of fellow watch enthousiasts. Within this network, we relentlessly search for that one gem. Be it the condition it is in, the rarity of the package, or just that one watch that “talks” to us. And if it does, we hope it will soon start talking to you, too.

1 like

Neen, is niet de mijne.
Dit is 'n 40mm variant.

1 like

Mannen, wat Jeroen en ik privé in- en verkopen is uiteraard onze zaak. Ik heb de site offline gehaald, was toch al praktisch “leeg” (liep niet). Han’s SNXJ blijft gewoon om de pols. Don’t worry.

Niks aan de hand. Hij mag wat mij betreft zelfs voor 3k verkocht worden, zolang er een winstdeling is :v:

Ik maak op Instagram ook wel een redelijke winst op de SKX’en.

Hadden jullie het niet iets langer een kans moeten geven?

Nah. Jeroen en ik hadden wat horloges, die we kwijt wilden vanwege hogere doelen en internationaal proberen leverde uiteindelijk behalve een hoop werk niks op. Helaas pindakaas.

1 like

Waarom offline halen? Het staat toch iedereen vrij om te kopen en verkopen?

Wat wel zo is, is dat sommige horloges hier op het forum goedkoper worden aangeboden. Misschien omdat je elkaar iets gunt? Of dat je weet dat leden de echte waarde kennen? Of dat je weet dat je hier niet iemand het vel over z’n oren moet halen.
Ik zou het jammer vinden als deze horloges buiten het forum voor (veel) meer worden verkocht als dat niet de bedoeling was van de oorspronkelijke verkoper.

Maar verder: vrijheid, blijheid! :smiley:

2 likes

Yes. Wat mij betreft gaat die snxj89 weer de verkoop in. Als we er allebei op kunnen verdienen, ben ik tevreden.

er is 1 (!) horloge verkocht via de site (een Seiko Cocktail Starlight), later niets meer. Han’s horloge had ik er als soort van showcase neergezet voor een smerig hoog bedrag, maar in overleg met hem weer offline gehaald en omdat de voorraad toch nihil was, gelijk de hele sjop er maar afgeknikkerd. Ik zit ook niet zo te wachten op sommige berichten hier (terecht of niet), dus weg ermee.

1 like

Nee - ik hou hem echt zelf. :wink: Veel te leuk dat jij hem voor mij maakte, erg bijzonder horloge en ik moet alleen even aan 37mm wennen. Kreeg ook al mega veel complimenten uit mijn netwerk hoe prachtig ze hem vinden, dan slaat de twijfel toe, dus hup om de eigen pols.

1 like

Waldorf & Statler. Gaan we weer.

Ik vind hem ook weer prachtig deze mod, klasse van Han en gefeliciteerd :+1:

2 likes

Toegegeven, erg mooi gevonden… :joy:

Ik snap het hoor, met die crypto’s zo in de min. De IPA’s moeten ergens van betaald worden… :upside_down_face:

2 likes

Nietwaar dan? Voor elke handelaar gelden dezelfde regels. Met een site en dergelijke teksten leek je even op een handelaar :slight_smile:

Buiten Hf om was dit. Onze zaak.

2 likes

Zeker jullie zaak. Maar je kocht hier in toch?

Ach never mind. Je bent lang niet de enige

1 like

Nauwelijks. Ook wat op Mp en UF. Maar… zoals aangegeven: het was even leuk. Nu niet meer en ik wil mijn reputatie niet verder ondermijnen :wink:

Over tot de orde van de dag dan maar weer en hopelijk is iedereen weer gerustgesteld.

4 likes