Nee hoor, ik erger me juist aan 201,57 euro
Nog maar een bod doen?
TIjd zat
Waarom zijn de verzendkosten zo hoog trouwens?
Denk niet dat er postbodes vrijwillig rondlopen in Enter om pakketjes op te halen, zal wel via een koerier zijn.
PostNL aangetekend moet toch prima lukken?
Zou je zeggen, maar ja⦠gaat om geld hé. ik verwacht dat het verschil in de zak verdwijnt.
*edit; oh boy
āSuper rareā haha! Ja, nogal wiedes. Ik heb een ouwe Gazelle mountainbike, als ik die kanariegeel schilder en er zijwieltjes aan maak is die ook āsuper rareā.
Je bedoelt āonder protestā akkoord is gegaan met een stukje van de taart, die helemaal nooit een taart had moeten worden maar een schaal bastognekoekjes had moeten blijven.
Daar erger ik mij weer aan.
Geeft een nieuwe dimentie aan āEnter locationā
Aangepast⦠bedankt. Groeten uit
Nee, nog onderweg. Wel goede 4G bovenop het busje. Heel spannend allemaal, vandaar mijn boner.
Hahahaha⦠Ik zou wel een dictatoriale leider willen zijn, maar dan liever van een klein tropisch eiland met muziek, cigaren, groene uniformen en een baardje. De titel āel Presidenteā spookt door mān hoofd. Om het on topic te houden: ik zou @HanDavinci als minister van wetenschap en cultuur aanstellen. Iets met rubber, fijnmechaniek, billen en een gulle natuur.
EDIT: Full disclosure, ik las het op een tablet en dacht de vlag van China te zien. in Türkije zou ik natuurlijk ook el presidente willen zijn.
Ik had niet gedacht die twee woorden ooit in ƩƩn zin te zullen zien staan. Die andere woorden die er in de buurt staan dan weer wel dat klinkt allemaal als een klok.
Ik verwees met het vlaggetje naar mijn roots.
Maar laten we dit draadje niet meer onnodig uppen. Wil niet veel meer concurrentie
Haha met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig
Ik gun je het horloge, maar voor dit bedrag levert het niets voor @HanDavinci op. Het is natuurlijk niet mijn verantwoordelijkheid, maar iemand moet het doenā¦
Heel lief @SwedishChef. Goed dat je er zo over denkt. Er is gelukkig nog tijd zat, verhoog jij het bod?
Waar staat pek en veren.