NA HanDaVinci Seiko SNXJ89J1

Nee hoor, ik erger me juist aan 201,57 euro :slight_smile:

1 like

Nog maar een bod doen? :slight_smile:

TIjd zat :wink:

Waarom zijn de verzendkosten zo hoog trouwens?

Denk niet dat er postbodes vrijwillig rondlopen in Enter om pakketjes op te halen, zal wel via een koerier zijn.

image

1 like

PostNL aangetekend moet toch prima lukken?

Zou je zeggen, maar ja… gaat om geld hĆ©. ik verwacht dat het verschil in de zak verdwijnt.

*edit; oh boy image

2 likes

ā€˜Super rare’ haha! Ja, nogal wiedes. Ik heb een ouwe Gazelle mountainbike, als ik die kanariegeel schilder en er zijwieltjes aan maak is die ook ā€˜super rare’.

Je bedoelt ā€˜onder protest’ akkoord is gegaan met een stukje van de taart, die helemaal nooit een taart had moeten worden maar een schaal bastognekoekjes had moeten blijven.

5 likes

Daar erger ik mij weer aan. :wink:

Geeft een nieuwe dimentie aan ā€œEnter locationā€

1 like

Aangepast… bedankt. Groeten uit :tr:

Ben je er nu al?

3 likes

Nee, nog onderweg. Wel goede 4G bovenop het busje. Heel spannend allemaal, vandaar mijn boner.

Naamloos

3 likes

Hahahaha… Ik zou wel een dictatoriale leider willen zijn, maar dan liever van een klein tropisch eiland met muziek, cigaren, groene uniformen en een baardje. De titel ā€œel Presidenteā€ spookt door m’n hoofd. Om het on topic te houden: ik zou @HanDavinci als minister van wetenschap en cultuur aanstellen. Iets met rubber, fijnmechaniek, billen en een gulle natuur.

EDIT: Full disclosure, ik las het op een tablet en dacht de vlag van China te zien. in Türkije zou ik natuurlijk ook el presidente willen zijn.

3 likes

Ik had niet gedacht die twee woorden ooit in ƩƩn zin te zullen zien staan. Die andere woorden die er in de buurt staan dan weer wel :joy: dat klinkt allemaal als een klok.

5 likes

Ik verwees met het vlaggetje naar mijn roots.
Maar laten we dit draadje niet meer onnodig uppen. Wil niet veel meer concurrentie :slight_smile:

3 likes

Haha met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig

1 like

Ik gun je het horloge, maar voor dit bedrag levert het niets voor @HanDavinci op. Het is natuurlijk niet mijn verantwoordelijkheid, maar iemand moet het doen…

2 likes

Heel lief @SwedishChef. Goed dat je er zo over denkt. Er is gelukkig nog tijd zat, verhoog jij het bod?

2 likes

Dit zal de prijs nog wel eventjes opdrijven denk ik:

2 likes

:fearful::fearful::fearful:

Waar staat pek en veren.

2 likes