pracht kist!!
dankjewel
haha dit is voor mij een manier om de collectie in toom te houden
Thanks voor het compliment ! fijne avond !
je hebt helemaal gelijk ! maker staat open voor wat je wil … slot deed ie voor niets erbij wat ik een leuke touch vond.
zie het bericht van badbart… was mijn eerste keer op Etsy dus best spannend maar aangezien deze lovende recensies had durfde ik het aan en de verkoper reageerde heel snel dat gaf vertrouwen. is niet goedkoop in mijn ogen maar je hebt wel iets unieks.
Fraaie horlogekist!! Wat voor hout is het?? Zit er weer aan te denken om weer eens een kist te maken.
Die van mij is pijnhout, ziet luxe genoeg uit voor mij… eikenhout was meteen 50 euro duurder
Netjes!
Maar kon je niet even waarschuwen dat er 1 horloge anders geplaatst is :dizzy:
haha ik heb echt super smalle polsen dus soms lukt het niet in die richting. had even een ocd trigger waarschuwing moeten vermelden misschien idd haha
Tnx, ben net van de schrik bekomen
Massief hout is tegenwoordig erg duur. Door de beits zie je toch niet meer welk houtsoort het is. Geniet ervan.
P.s. Hoe zijn de kussentjes??
nee precies, je had ook mdf kisten op etsy daar zie je dan net wel weer dat het niet echt hoogstaand is in mijn ogen. Ik ben hier meer dan tevreden mee voor nu. De kussen zijn goed gevuld en stevig… voelt niet cheap aan in ieder geval. enige wat ik bij deze kist nog ga doen is vilt onderin leggen zodat mijn clasp/stalen banden geen krassen krijgen. het is wel netjes geschuurd maar voor de zekerheid
fijne avond !
Ze zouden meer kussentjes moeten gebruiken die Oris bv gebruikt
Kan ze nergens vinden online (wil er graag een stuk of wat hebben)
ja die zien er top uit inderdaad. maar ik snap het ook wel. je moet in dit geval ergens op besparen. ik kan geen horlogekist van topkwaliteti verwachten voor 100 euro. prijs kwaliteit is hier meer als voldoende. en ik denk als je de man zou vragen om een upgrade op dat gebied voor een kleine meerprijs dat ie dat ook nog doet. Succes!
Roy
Hele mooie kist.
De initialen erop zijn ook erg gaaf (zijn namelijk ook de mijne )
Kijk als ik em ooit ga verkope ben jij de eerste
Mooie kist Roy! Ziet er heel goed uit!
Thanks ! kan em echt aanraden. fijn weekend
Erg mooi!
Waarom ligt jouw Roamer dwars in bed? Horlogebandje net een cm te kort?